Søvnproblemer :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg er lige trådt ind i 3 trimester, og jeg har så mange problemer med sove om natten føler mig træt men kan bare ikke sove, jeg har hedeture (min mand og hund varmer også en del)  er det normalt på dette tidspunkt i graviditet ? Tisser også et par gange om natten og i nat har jeg kun fået 3 timers søvn og det jo ikke meget heldigvis har jeg fridag men skal lige en tur forbi sygehuset kl 10  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2016

Denførste

Sådan havde/ har jeg det også. Det er helt normalt. der er mange nætter, hvor jeg står op, spiser lidt morgenmad ,ser tv, tager et langt varmt bad eller rydder lidt op. Lige pludselig er der gået 3 timer og så prøver jeg at ligge mig igen. Det virker for mig? Er du gået på barsel endnu? Hvis ikke, så må du fortælle din/ dine arbejdsgiver/ kollegaer om at du har meget svært ved at sove for tiden, og du ikke har det største overskud

Anmeld Citér

5. januar 2016

katrine7

Sådan har jeg haft det de sidste 3 mdr+. 

Er 38+4 idag, og vågner hver nat fordi jeg skal tisse, har lægkramper, får vendt mig forkert så det føles som om hele underlivet bliver strukket osv. Og har siden igår haft hovedpine oveni 

er så træt hele tiden, og de dage hvor jeg ikke skal noget, kan jeg ikke engang tage en lur. I nat formåede jeg at få 5 timers søvn, næsten sammenhængende. Men jeg tror også kroppen forbereder sig på, at man det første stykke tid med baby ikke får den vilde nattesøvn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.