Hvad kan det være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. januar 2016

Trunte1994

Hej Allesamen

Jeg er nu gået 4 dage over, og vågner hver morgen med lettere underlivssmerter.. Men ingen mens??? 

Har tager to graviditetstestet  dog negative !!

Der er slet ingen tegn på at jeg skulle have min mens! Har altid fra min første mens kom, været småsyg dagen op til mens. og jeg er en af dem som lider af så slemme underlivssmerter, at jeg dagen inden kommende mens. og første dag, ligger sammenkrøllet og tuder hele dagen! 

Men der er ingen mens i syne? 

Har i nogle ideer til om jeg evt. kunne være gravid, men bare ikke kan teste positiv endnu? Eller er min mens. bare forsinket?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2016

Trunte1994

5. januar 2016

Liv_86

Trunte1994 skriver:

Hej Allesamen

Jeg er nu gået 4 dage over, og vågner hver morgen med lettere underlivssmerter.. Men ingen mens??? 

Har tager to graviditetstestet  dog negative !!

Der er slet ingen tegn på at jeg skulle have min mens! Har altid fra min første mens kom, været småsyg dagen op til mens. og jeg er en af dem som lider af så slemme underlivssmerter, at jeg dagen inden kommende mens. og første dag, ligger sammenkrøllet og tuder hele dagen! 

Men der er ingen mens i syne? 

Har i nogle ideer til om jeg evt. kunne være gravid, men bare ikke kan teste positiv endnu? Eller er min mens. bare forsinket?

Altså det kan godt ske du slet ikke kan teste endnu. Nogen kan ikke teste med det samme. 

Men lettere underlivssmerter kan man også få hvis man har forstoppelse eller bare går mindre på toilet end normalt. 

Præv at give det nogle dage og så tag en ny test 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Bshizzle

Jeg syntes osse du skulle give det et par dage.. 

Jeg har selv ekstrem mange smerter op og under min start-mens.. 

Sidste måned gik jeg 5 dage over tid.. Og havde præcis samme bekymring. 

Jeg vil tro det kunne skyldes en del stress (ik så meget mærkeligt op til Jul) , at min Mens så har rykket sig.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.