hjælp piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Jeg er endelig blevet optaget på drømme uddannelsen efter at have søgt 6 gange. Fik afslag sidst men de ringede i dag, at de har en plads til mig. Har sagt ja og venter på kom kontrakt som jeg skal underskrive inden for et par dage. Da jeg søgte den bag jeg ikk gravid, men jeg er nu 12+0. Hvis jeg underskriver kontrakten, kan jeg så fyres? Vil simpelthen ikke sige nej. Måske jeg skal søge 6 gange igen. Jeg skal starte 7 april og har termin 18 juli. Skal jeg være egoist????

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg er endelig blevet optaget på drømme uddannelsen efter at have søgt 6 gange. Fik afslag sidst men de ringede i dag, at de har en plads til mig. Har sagt ja og venter på kom kontrakt som jeg skal underskrive inden for et par dage. Da jeg søgte den bag jeg ikk gravid, men jeg er nu 12+0. Hvis jeg underskriver kontrakten, kan jeg så fyres? Vil simpelthen ikke sige nej. Måske jeg skal søge 6 gange igen. Jeg skal starte 7 april og har termin 18 juli. Skal jeg være egoist????

Forstår ikke hvorfor du skal skrive kontrakt hvis det er en udd. Er det et praktik sted?

ville nok oplyse dem om din graviditet, de kan jo heller ikke undgå at se du er gravid

Anmeld Citér

5. januar 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Forstår ikke hvorfor du skal skrive kontrakt hvis det er en udd. Er det et praktik sted?

ville nok oplyse dem om din graviditet, de kan jo heller ikke undgå at se du er gravid

Det et som sosu assistent elev. Det er kontrakt med regionen. Skal begynde i skole og praktik. De er bare min arbejdsgiver.  Men skal i praktik andre steder 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Det et som sosu assistent elev. Det er kontrakt med regionen. Skal begynde i skole og praktik. De er bare min arbejdsgiver.  Men skal i praktik andre steder 

Jeg ville nok sige det også fordi jeg tænker at det ikke kan skjules når man er så langt henne

Anmeld Citér

5. januar 2016

mija

Jeg ville også sige det til dem! Der kan blive utrolig dårlig stemning imellem dig og arbejdsgiver, hvis ikke du har informeret dem om det. Det er da utrolig ærgeligt hvis du så ikke får pladsen, men hvem ved, måske de godt kan acceptere det, og starte et samarbejde med dig alligevel.. Krydser ihvertfald fingre for dig, og håber på det bedste

Anmeld Citér

5. januar 2016

Steffecph

Jeg mener ikke at de har krav på at vide det før du er 28+. 

Jeg har selv gået på sosu, og der var nu mange af mine klassekammerater der har været gravide.. Det har ikke været noget problem. Kontakt eventuelt FOA? :-) 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Anonym trådstarter

Liv_86 skriver:

Jeg ville nok sige det også fordi jeg tænker at det ikke kan skjules når man er så langt henne

Jeg får kontrakten tilsendt. Siger det efter den er underskrevet. Tak for sit svar 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Augustmama

Går selv på assistenten nu og der er så mange der er eller bliver gravide under uddannelsen! 

Du skal selvfølgelig skrive under når du har søgt så mange gange! Så tager du første skole periode også går du på barsel! Året efter begynder du bare igen på et nyt hold som er færdig med første skole periode ligesom dig. så er du kørende igen. 

Det har intet med arbejdsgiver at gøre! 

Nærmere er der mange der bliver 'sure' over du har taget en andens plads for en der virkelig gerne ville det. Men når du har søgt 6 gange ville jeg ikke tøve med at få skrevet under og først meddele din gravitet senere.  

Held og lykke med uddannelsen ! 

Den skal du nok blive glad for  

Anmeld Citér

10. januar 2016

Anonym trådstarter

Englesang skriver:

Går selv på assistenten nu og der er så mange der er eller bliver gravide under uddannelsen! 

Du skal selvfølgelig skrive under når du har søgt så mange gange! Så tager du første skole periode også går du på barsel! Året efter begynder du bare igen på et nyt hold som er færdig med første skole periode ligesom dig. så er du kørende igen. 

Det har intet med arbejdsgiver at gøre! 

Nærmere er der mange der bliver 'sure' over du har taget en andens plads for en der virkelig gerne ville det. Men når du har søgt 6 gange ville jeg ikke tøve med at få skrevet under og først meddele din gravitet senere.  

Held og lykke med uddannelsen ! 

Den skal du nok blive glad for  

Jwg har gjort spændt sagde.  Det ville være så dumt at sige nej. Idet at det er så svært at komme ind. Mange tak for de opmuntrende ord

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.