Hvilken barnevogn i en Renault twingo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
7 svar
1 synes godt om
4. januar 2016

Grna

Hej Baby.dk 

i første graviditet var jeg medlem herinde, og var virkelig glad for det, nu 2 år efter har lykken meldt sig igen, og vi venter nu nr 2 til sommer sagen er den, at vi har en lille bil (Renault Twingo) er der nogle af jer, som kan anbefale en barnevogn som ikke fylder meget når den er klappet sammen? Evt. En der også har en Renault twingo og 2 børn på bagsædet  på forhånd mange mange tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Grna skriver:

Hej Baby.dk 

i første graviditet var jeg medlem herinde, og var virkelig glad for det, nu 2 år efter har lykken meldt sig igen, og vi venter nu nr 2 til sommer sagen er den, at vi har en lille bil (Renault Twingo) er der nogle af jer, som kan anbefale en barnevogn som ikke fylder meget når den er klappet sammen? Evt. En der også har en Renault twingo og 2 børn på bagsædet  på forhånd mange mange tak 

Der er et forholdsvis nyt barnevognsmærke der hedder Stork. Forhandles kun i ønskebørn. Deres barnevogn kan klappes sammen så den fylder næsten ingenting

- Har ikke selv erfaringer med den, men det der dét alle deres reklamer kører på

Anmeld Citér

4. januar 2016

Grna

MummiT skriver:

Der er et forholdsvis nyt barnevognsmærke der hedder Stork. Forhandles kun i ønskebørn. Deres barnevogn kan klappes sammen så den fylder næsten ingenting

- Har ikke selv erfaringer med den, men det der dét alle deres reklamer kører på

Tusind tak for svar! Den må jeg se nærmere på 

Anmeld Citér

4. januar 2016

FrkC

Vi har en odder Zip på x-Dream stel .. Den kan være i bagagerummet på min peugeot 208, hjulene skal pilles af .. 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Tiggi

MummiT skriver:

Men det er da ikke kun stellet som kan slås så meget sammen? Selve barnevognskassen mener jeg er længere end Odder. 

Vi har selv en Odder Zip i en Renault Captur og der kan kassen kun lige være der i længden, mens stellet intet problem er.

Anmeld Citér

4. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Tiggi skriver:

Men det er da ikke kun stellet som kan slås så meget sammen? Selve barnevognskassen mener jeg er længere end Odder. 

Vi har selv en Odder Zip i en Renault Captur og der kan kassen kun lige være der i længden, mens stellet intet problem er.

Uh det ved jeg ikke. Som sagt har jeg ikke selv nogle erfaringer med den, udover reklamerne.

Kan læse mig frem til at kassen er 108 cm lang, men kun 18 cm høj når den er klappet sammen. Og at odderen er 102 cm lang..

Det var bare fordi jeg har hørt at den skulle være en af de barnevogne der kan klappes mest sammen. Har ikke bil selv, så har slet ikke gjort mig sådanne overvejelser

Anmeld Citér

4. januar 2016

Mille:)

Vores venner har købt en stork, og den kan virkelig klappes meget sammen... Samtidig er den også lækker i design �� Men tag bilen med hen hvor i kigger på barnevogn, og så få lov til at prøve at se om den kan være i bilen ��

Anmeld Citér

5. januar 2016

Tiggi

MummiT skriver:

Uh det ved jeg ikke. Som sagt har jeg ikke selv nogle erfaringer med den, udover reklamerne.

Kan læse mig frem til at kassen er 108 cm lang, men kun 18 cm høj når den er klappet sammen. Og at odderen er 102 cm lang..

Det var bare fordi jeg har hørt at den skulle være en af de barnevogne der kan klappes mest sammen. Har ikke bil selv, så har slet ikke gjort mig sådanne overvejelser

Noget lignende jeg synes at kunne huske :-) mener at jeg har målt breden på vores bil til 104 og er jo samme mærke bare nummeret større end ts :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.