Instagram - hvordan gør du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
8 svar
3 synes godt om
4. januar 2016

Anja82

jeg har haft en ig-konto i over et år nu og har siden nytår lagt flere billeder ind af min hverdag/mit liv.. Jeg laver kun hashtag og skriver ikke statuser...

Er det tilfældigt hvem du følger? Skriver du statusser eller hasttager du "kun"

Kan man smide for mange pics ind til at man gider følge eller kommer det an på om man "klikker" med afsenderen (interessere sig for det der lægges ud) Jeg har mest brugt ig til at stalke kendte så er ikke sååå kendt derinde blandt alm brugere..

Jeg skulle være at finde under a.lilleoere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anja82 skriver:

jeg har haft en ig-konto i over et år nu og har siden nytår lagt flere billeder ind af min hverdag/mit liv.. Jeg laver kun hashtag og skriver ikke statuser...

Kan man smide for mange pics ind til at man gider følge eller kommer det an på om man "klikker" med afsenderen (interessere sig for det der lægges ud) Jeg har mest brugt ig til at stalke kendte så er ikke sååå kendt derinde blandt alm brugere..

Jeg følger ikke ret mange. Mine veninder og et par bloggere og lidt børnetøjsforretninger. 

Jeg skriver lidt til hvert billede og hashtagger. 

Ved ikke om man kan lægge for mange billeder ind. Hvis der er interessant så går det jo nok Jeg har ikke oplevet nogen jeg synes kommer med for mange billeder.

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anja82

MummiT skriver:

Jeg følger ikke ret mange. Mine veninder og et par bloggere og lidt børnetøjsforretninger. 

Jeg skriver lidt til hvert billede og hashtagger. 

Ved ikke om man kan lægge for mange billeder ind. Hvis der er interessant så går det jo nok Jeg har ikke oplevet nogen jeg synes kommer med for mange billeder.

Tænker også lidt at følger man nogle på ig så er det for at få mere, hvor imod man godt kan føle på fb at der lægges meget ind, at en person fylder meget på forsiden 

Anmeld Citér

4. januar 2016

linkon

Jeg følger mine venner, nogle butikker, inspirationskontier, et par mødrebloggere og 2 eller 3 hollywood stjerner.

Jeg følger ikke mange der ikke har tekst til sine billeder da jeg godt kan lide at læse lidt om billederne, og som gør at hvis de har noget tøj eller lignende så skriver de det i teksten så jeg slipper for at se igennem 50 hashtags for at finde den butik jeg vil finde :-)

Anmeld Citér

4. januar 2016

An&Jo

Det er faktisk meget forskelligt hvordan jeg gør..

Interiør billeder der kommer hashtag på, men er det billeder af mig eller andre personer så er det kun kommentar og evt et tag af den der er med på billedet..

Du må gerne følge med på Anikasonder hvis du lyster..  

Det er meget forskelligt hvad og hvor meget jeg lægger op, og tænker egentlig at mine følgere er meget tilfredse, de er ihvertfald ret stabile..

Anmeld Citér

4. januar 2016

Benjamins'mor

Anja82 skriver:

Jeg følger mine venner, så følger jeg en del webshops og kendte. De fleste jeg følger er dog "ig-bloggere" og så følger jeg dem kun hvis de deler noget interessant. 

Jeg både skriver og hashtagger. Skriver dog kun 2-3 sætninger, ingen romaner.

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anja82

An&Jo skriver:

Det er faktisk meget forskelligt hvordan jeg gør..

Interiør billeder der kommer hashtag på, men er det billeder af mig eller andre personer så er det kun kommentar og evt et tag af den der er med på billedet..

Du må gerne følge med på Anikasonder hvis du lyster..  

Det er meget forskelligt hvad og hvor meget jeg lægger op, og tænker egentlig at mine følgere er meget tilfredse, de er ihvertfald ret stabile..

Følger dig nu - du har netop sådan en profil hvor man efter at have kigget lidt føler at man kender dig, får lyst til at smide en bemærkning osv 

Anmeld Citér

4. januar 2016

An&Jo

Anja82 skriver:

Følger dig nu - du har netop sådan en profil hvor man efter at have kigget lidt føler at man kender dig, får lyst til at smide en bemærkning osv 

Ja jeg er meget ærlig, og fortæller meget, men der er også ting jeg udelader..

Men det er netop det min profil er til, jeg vil gerne være personlig, men uden at blive alt for privat, det nyder jeg også ved dem jeg selv følger..

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anja82

An&Jo skriver:

Ja jeg er meget ærlig, og fortæller meget, men der er også ting jeg udelader..

Men det er netop det min profil er til, jeg vil gerne være personlig, men uden at blive alt for privat, det nyder jeg også ved dem jeg selv følger..

Vil se frem til at følge dig - er selv en åben bog - nogen gange for åben overfor nogle, men som du siger på de sociale medier holder man lidt tilbage..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.