Jeg har virkelig brug for nogle andre øjne på sagen, da mit forhold i skrivende stund er ved at gå i opløsning 
Min kæreste kørte i nat efter et skænderi, hjem til sin kammerat for at sove. Jeg har i de sidste par måneder været rigtig slem til at starte diskussioner pga småting, og vi har i de sidste par måneder ikke trivedes i vores forhold. Jeg fortryder bittert i det øjeblik ordene kommer ud af munden på mig, men det er som om jeg ikke kan stoppe igen. Jeg får kørt tingene helt derud hvor vi begge når bristepunktet, og på trods af gentagende opfordringer fra min kæreste om at lade diskussionen ligge og tage den i morgen, så er det som om det brænder indeni for at køre diskussionen videre.
Igår var det igen en banal ting, efter en super god og hyggelig dag og aften. Min kæreste havde ikke gjort noget galt, men jeg valgte at trække noget ned over hovedet på ham, tillægge ham motiver han forgæves forsøgte at mane til jorden, og til sidst valgte han så at køre, og sige at han ikke kunne magte vores forhold mere, med alle de diskussioner. Jeg er forfærdelig. 
Og jeg har et behov for at finde ud af om der kan ligge noget andet til grund for min konstante søgen efter diskussioner, for jeg kan slet ikke kende mig selv længere. Jeg kan ærlig talt godt forstå at han har valgt at gå, men jeg elsker ham jo så højt, og vil så gerne redde vores forhold 
Anmeld
Citér