Er denne ægløsningstest positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
3 svar
1 synes godt om
4. januar 2016

Anonym trådstarter

Ja sorry for endnu et af disse opslag  

Den øverte er taget i går omkring middagstid, den midterste er taget i går aftes og den nederste er taget nu her. 

Er den positiv? Og nu til det rigtig dumme spørgsmål, hvornår er det meningen man så skal have sex? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

MsGadgaard

Anonym skriver:

Den øverte er taget i går omkring middagstid, den midterste er taget i går aftes og den nederste er taget nu her. 

Er den positiv? Og nu til det rigtig dumme spørgsmål, hvornår er det meningen man så skal have sex? 

Jeg er ikke en ørn til at aflæse ægløsningstest, men vil da sige den er positiv (eller minimum meget tæt på!)

Testen bliver positiv umiddelbart før din ægløsning (mener det er ca. 24 timer før). Fra selve ægløsningen sker,  kan ægget blive befrugtet i ca. 1 døgn.

Så hvis det var mig, ville jeg have sex på dagen hvor testen blev positiv og dagen efter  (og hvis jeg havde sex dagen før testen blev positiv, var det bare helt perfekt , men selvfølgelig svært at planlægge efter )

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anonym trådstarter

MsGadgaard skriver:

Jeg er ikke en ørn til at aflæse ægløsningstest, men vil da sige den er positiv (eller minimum meget tæt på!)

Testen bliver positiv umiddelbart før din ægløsning (mener det er ca. 24 timer før). Fra selve ægløsningen sker,  kan ægget blive befrugtet i ca. 1 døgn.

Så hvis det var mig, ville jeg have sex på dagen hvor testen blev positiv og dagen efter  (og hvis jeg havde sex dagen før testen blev positiv, var det bare helt perfekt , men selvfølgelig svært at planlægge efter )

Tak for svar

Teststregen som er til højre, er nemlig mere tydelig end kontrolstregen som er til venstre, men havde bare lige brug for at blive bekræftet af andre end mig selv  

Vi havde sex i går faktisk, så en tur igen i dag og i morgen lyder jo slet ikke dårligt 

Anmeld Citér

4. januar 2016

M&N

Anonym skriver:

Positiv. ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.