Gratis massage/kropsterapi til gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2016

THE

Gravide øveklienter til kropsterapi/massage behandling søges, med termin senest 1. marts 2016.

Jeg er under uddannelse til tantrabehandler hos Copenhagen Heart Awakening Institute of Somatic Educations & Conscious Sexuality, også kaldet C.H.A.I.s.e.c.s. og søger personer, der kunne tænke sig en elevbehandling. Jeg er i gang med mit speciale om gravide og søger derfor 9 gravide kvinder, der kunne tænke sig en behandling, med henblik på at mærke ro og afslappethed under fødslen og kunne bruge vejrtrækning, lyd og bevægelse ved veerne under fødslen.
Under behandlingen er hensigten at du mærker:
-Ro og afslappethed i din krop
-Hvordan du kan bruge din krops bevægelser, hvis du har ømme/spændte muskler, der masseres
-Hvordan din krop kan afgive lyde, hvis du har ømme/spændte muskler der masseres
-Hvordan du kan bruge din vejrtrækning, hvis du har ømme/spændte muskler der masseres

Til dig, kære gravide, der ønsker behandling:
-Hvis du har sygdomme, så angiv hvilke.
-Du skal have termin senest 1. marts 2016
-Du skal være med på at udfylde 2 anonyme spørgeskemaer. Et efter behandlingen og nummer to senest 1-2 uger efter din fødsel. Dette er vigtigt for at jeg kan bruge disse besvarelser i min opgave.
Behandlingen foregår på Østerbro, Kbh og varer 3 timer inkl. forsamtale, tid på briksen og eftersamtale.
Spørgsmål er velkomne, også inden du beslutter dig.
Der er disse tider:
Tor 7. januar kl. 10-13
Man 11. januar kl. 10-13
Tir 12. januar kl. 10-13
Tor 14. januar kl. 10-13
Fre 15. januar kl. 10-13
Tir 19. januar kl. 10-13
Ons 20. januar kl. 10-13
Tor 21. januar kl. 10-13
Fre 22. januar kl. 10-13
Man 25. januar kl. 10-13
Tir 26. januar kl. 10-13
Ons 27. januar kl. 10-13
Fre 29. januar kl. 10-13
Send en besked til trineherkild@gmail.com med angivelse af ønsket dato og tidspunkt og din emailadresse, så sender jeg dig yderligere informationer, inden vi laver endelig aftale.
De bedste hilsner Trine Herkild

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.