Vil gerne være gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
15 svar
16 synes godt om
4. januar 2016

Frederikke 1993

Hej

Kæresten og jeg har besluttet at vi vil have baby og vil gerne have gode råd, da det er besluttet midt i december måned  dårlige råd er os i orden. Kæresten og jeg er meget spændte og håber i vil hjælpe os 

Hilsen Frederikke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

esioul

Frederikke 1993 skriver:

Hej

Kæresten og jeg har besluttet at vi vil have baby og vil gerne have gode råd, da det er besluttet midt i december måned  dårlige råd er os i orden. Kæresten og jeg er meget spændte og håber i vil hjælpe os 

Hilsen Frederikke

Mit bedste råd ville være at dyrke regelmæssigt og ubeskyttet sex

Anmeld Citér

4. januar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Sex hver anden dag giver gode chancer så rammer man med meget stor sansynlighed ægløsning selvom man måske ikke helt ved hvornår den ligger

Anmeld Citér

4. januar 2016

Rockertand

Frederikke 1993 skriver:

Hej

Hilsen Frederikke

Folinsyre skal helt optimalt indtages 3 måneder før man forsøger, så start på det med det samme.

Anmeld Citér

4. januar 2016

Camilze

Mit allerbedste råd, lad vær' med at lade hele din verden dreje sig om projekt baby, jo mere du tænker over det, desto svære er det hele faktisk. Det er i hvert fald min erfaring. Jeg tænkte konstant over det, og der skete intet, men da jeg havde en masse andet i hovedet, såsom kandidatspeciale-eksamen, flytning etc., så blev jeg sgu gravid. Du kan også overanalyserer alt ved din krop, så tag det roligt og nyd, at du nu har en god grund til at dyrke endnu mere (forhåbentligt fantastisk) sex med din kæreste - HUSK! sex skal ikke være af pligt, men af lyst 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Frederikke 1993

Camilze skriver:

Mit allerbedste råd, lad vær' med at lade hele din verden dreje sig om projekt baby, jo mere du tænker over det, desto svære er det hele faktisk. Det er i hvert fald min erfaring. Jeg tænkte konstant over det, og der skete intet, men da jeg havde en masse andet i hovedet, såsom kandidatspeciale-eksamen, flytning etc., så blev jeg sgu gravid. Du kan også overanalyserer alt ved din krop, så tag det roligt og nyd, at du nu har en god grund til at dyrke endnu mere (forhåbentligt fantastisk) sex med din kæreste - HUSK! sex skal ikke være af pligt, men af lyst 

Det har ret i, for tænker meget på det, så skal da prøve  og tak for det gode råd 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Frederikke 1993

esioul skriver:

Mit bedste råd ville være at dyrke regelmæssigt og ubeskyttet sex

Tak for rådet

Anmeld Citér

4. januar 2016

Frederikke 1993

Rockertand skriver:

Folinsyre skal helt optimalt indtages 3 måneder før man forsøger, så start på det med det samme.

Er det noget man kan købe i håndkøb 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Frederikke 1993

SDD skriver:

Sex hver anden dag giver gode chancer så rammer man med meget stor sansynlighed ægløsning selvom man måske ikke helt ved hvornår den ligger

Tak for det gode råd 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Rockertand

Frederikke 1993 skriver:

Er det noget man kan købe i håndkøb 

Ja, både som almindelige folsyretabletter uden andet i og som Gravitamin, hvor der også er andre vitaminer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.