Hvordan tabte i jer efter graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
9 svar
5 synes godt om
4. januar 2016

Anonym trådstarter

Ja som overskriften lyder så vil jer gerne hører lidt om hvordan i har tabt jer efter jeres graviditet? Jeg har 20 kg jeg gerne vil af med og har nu købt nutrilett pulverkur som jeg vil starte med imorgen, er der nogen af jer der har fået et godt resultat og hvor lang tid tog det? Og hvad har i egentlig ellers gjort for at tabe jer? Jeg har desværre ikke tid til træning da jeg ikke har nogen til at passe bebsen :/ nogen der har gode råd? Jeg vejer 84 kg og vil ned på mit gamle vægt på 64 kg som før graviditeten.. Det skal dog siges at jeg er 173 cm høj

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

Sedigfor

En kur hjælper desværre sjældent men vi er os forskellige, så om det hjælper dig må tiden vise, ellers bare spid sundt og tænk over hvad du spiser. Jeg har en datter på otte mdr, vi går ture og om aften når hun er kommet i seng cykler jeg en halv time " er alene mor " og så skal du os gøre op med dig selv, om du skal tabe dig og så er det det, eller om det skal være en livs ændring (:

Anmeld Citér

4. januar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Ja som overskriften lyder så vil jer gerne hører lidt om hvordan i har tabt jer efter jeres graviditet? Jeg har 20 kg jeg gerne vil af med og har nu købt nutrilett pulverkur som jeg vil starte med imorgen, er der nogen af jer der har fået et godt resultat og hvor lang tid tog det? Og hvad har i egentlig ellers gjort for at tabe jer? Jeg har desværre ikke tid til træning da jeg ikke har nogen til at passe bebsen :/ nogen der har gode råd? Jeg vejer 84 kg og vil ned på mit gamle vægt på 64 kg som før graviditeten.. Det skal dog siges at jeg er 173 cm høj

Jeg tabte mig helt automatisk. 

Jeg tog 16 kg på og tabte de 11 i løbet af den første måned. Nu har jeg de sidste 5 kg tilbage som jeg beholder da jeg var undervægtig da jeg blev gravid. Så nu jeg normalvægtig. Vil derimod gerne strammes op diverse steder. Selvom man ikke kan se jeg har født hvis man ikke kender mig. Så kan jeg selv se det 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anna2706

Amningen i sig selv hjalp en del på vægten hos mig, men ellers lange gåture, gerne med nogle bakker så man rigtig kan mærke det 

Hvad man spiser har selvfølgelig også meget at sige. Jeg spiser altid fuldkorn og groft, det er altid godt 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Junipige15

Der er ingen smutvej, heller ikke pulverkure og lign. Motion og fornuftig kost, er vejen frem for et holdbart resultat. Jeg har indtil videre selv smidt 20 kg på den måde.

Anmeld Citér

4. januar 2016

migxher

Jeg tog 25 kg på og nu her efter 9 måneder er jeg nede på min før vægt. Det er kommet stille og rolig helt af sig selv med sund kost og gåture med barnevognen de sidste 5 kg var dog lidt længere om at komme af. Nu påtænker jeh at købe en cykel trailer så vi kan komme ud og cykle lidt. Det gjorde jeg meget inden graviditeten.

Og så har jeg brugt en fitness hulahopring her hjemme i stuen.

Men man kan jo lave alt mulig træning der hjemme i stuen, du kan finde en masse på YouTube

Anmeld Citér

4. januar 2016

Becks

Anonym skriver:

Ammer du, eller giver du mme?

Anmeld Citér

5. januar 2016

Anonym trådstarter

Nej jeg kunne kun amme min søn i 1 måned.. Der tabte jeg mig også 8 kilo men har efterhånden taget de 8 kilo på igen efter jeg stoppede

Anmeld Citér

5. januar 2016

Lomm

Profilbillede for Lomm

En kur duer KUN mens den står på, derefter kommer kiloene igen (faktisk kommer der ofte flere til fordi man kommer til st spise alt det man har måttet undvære under kuren). Så jeg vil som de andre også sige, at du må droppe ideen om en kur, og så lægge din livsstil så du kan holde det ud samtidig med at kiloene lige så langsomt forsvinder. 

Så hvor kedeligt (og langsomt) det end lyder, så er det sund fornuftig kost og motion der er vejen frem - og jo, du kan da sagtens få motion, hjemme i stuen, enten når baby sover eller bare ligger på et legetæppe, og gåture med barnevognen giver skam rigtig meget i det lange løb.

Synes i øvrigt det er ekstremt meget sværere at styre sig efter man har fået børn - før min den første var jeg kun til salte ting, nu har jeg fået den vildeste søde tand - de hormoner har flyttet et eller andet. Og søvn underskud & bare generel træthed fordi børnene dræner ens energi gør ikke sagen bedre. Så det kræver godt nok noget mere viljestyrke end det gjorde førhen.

Anmeld Citér

5. januar 2016

Lomm

Profilbillede for Lomm

I øvrigt kan du også finde utube videoer og apps med baby gymnastik - altså hvor du bruger baby til st lave øvelser med. Så er det faktisk win-win, da det også er super sundt for de små at bliver "kastet" rundt. Nu ved jeg ikke vor gammel dit barn er, det er nok først fra ca 3-4 mdr man må begynde med det, da de lige skal kunne holde hovedet selv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.