Hejsa alle sammen. 
Jeg har brug for råd, vejledning og erfaringer.
Min kæreste og jeg har forsøgt at blive gravide i snart 2 år uden held.
Jeg skal snart starte på min uddannelse, så det vil være ubelejligt at blive gravid nu, men hvor er det svært at må opgive vores drøm ( midlertidigt). Selvom jeg ikke skulle starte på uddannelse tror jeg starte at vi havde valgt at sætte PB på pause. Det er alt for hårdt konstant at tænke på ægløsning og 'er det mon den her måned?', 'er den der nu?' Og 'hvorfor ikke os?'. Vi trænger til en pause.
Men samtidig har jeg også bare brug for afklaring til når vi engang starter op igen. Hvis i kan forstå det, så har jeg brug for at vide om det er et 'lille eller et stort problem'- hvis man kan sige det sådan? Jeg har brug for at kende vores udsigter. Om når vi starter op igen går vi endnu et år eller mere imøde med de samme tanker og bekymringer. Jeg har brug for at vide hvad vi har i vente på ene side, men på den anden side, hvis vi får at vide st det er en lille ting- så vil det måske føles endnu mere ærgerligt at stoppe. Mit forslag vil være måske at jeg får en gennemskyldning eller får tjekket om jeg har ægløsning eller at min kæreste får tjekket hans sæd, men åårh.. Vi magter bare heller ikke mere... Please giv mig nogle historier, råd og erfaringer!! 
Anmeld
Citér