Må man godt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2016

Sedigfor

Min datter har fået movicol i tre uger og hendes afføring virkede til at være normalt, så trappede ned men nu har hun hård mave igen, hvad har jeg dog gjort forkert? Hvordan stopper man med det? Min læge sagde ingenting om det da jeg fik det på respet. 

Og et andet spørgsmål, må man godt blande pulveret i ko mælk? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2016

1977

Profilbillede for 1977
Sedigfor skriver:

Min datter har fået movicol i tre uger og hendes afføring virkede til at være normalt, så trappede ned men nu har hun hård mave igen, hvad har jeg dog gjort forkert? Hvordan stopper man med det? Min læge sagde ingenting om det da jeg fik det på respet. 

Og et andet spørgsmål, må man godt blande pulveret i ko mælk? 

Movicol skal blandes med vand, hvor efter du kan tilsætte saft  hvor hurtigt og hvordan hat du trappet ud? Og fra hvor meget?  Vi plejer at trappe ud med 1/2 brev af gangen 

Anmeld Citér

3. januar 2016

Fremad

Her har vi kørt på movicol fra den lille var knap 2 mdr og til han stoppede på flaske for Ca 2 mdr siden... 

Vi prøvede flere gange at trappe ud men desværre var det samme resultat hver gang....forstoppelse igen....Han kunne bare ikke komme af med noget uden... Mange børn er desværre nødsaget til langvarigt brug....

Desværre er det nærmest i vores familie arveligt at have svær forstoppelse  

Vi gav det i erstatning, men har altid fået besked på at man ikke må tag medicin sammen med mælk..alm mælk... Så ville blande de i lidt saft eller andet i stedet for...

Anmeld Citér

3. januar 2016

Sedigfor

1977 skriver:

Movicol skal blandes med vand, hvor efter du kan tilsætte saft  hvor hurtigt og hvordan hat du trappet ud? Og fra hvor meget?  Vi plejer at trappe ud med 1/2 brev af gangen 

Tak (: 

halvt brev i ca en uge (:

Anmeld Citér

3. januar 2016

Sedigfor

sscm skriver:

Her har vi kørt på movicol fra den lille var knap 2 mdr og til han stoppede på flaske for Ca 2 mdr siden... 

Vi prøvede flere gange at trappe ud men desværre var det samme resultat hver gang....forstoppelse igen....Han kunne bare ikke komme af med noget uden... Mange børn er desværre nødsaget til langvarigt brug....

Desværre er det nærmest i vores familie arveligt at have svær forstoppelse  

Vi gav det i erstatning, men har altid fået besked på at man ikke må tag medicin sammen med mælk..alm mælk... Så ville blande de i lidt saft eller andet i stedet for...

Måske det er mme der gør det? :/. 

Anmeld Citér

3. januar 2016

Fremad

Sedigfor skriver:

Måske det er mme der gør det? :/. 

Det kan det nemt være.....

Vi endte med at bruge Arlas....det hjalp lidt... Men mme og ingen movicol var bare sikker forstoppelse hver gang her...

Han har ikke fået mme siden han var 8 mdr og har ikke haft brugt for movicol siden....

Anmeld Citér

3. januar 2016

Sedigfor

sscm skriver:

Det kan det nemt være.....

Vi endte med at bruge Arlas....det hjalp lidt... Men mme og ingen movicol var bare sikker forstoppelse hver gang her...

Han har ikke fået mme siden han var 8 mdr og har ikke haft brugt for movicol siden....

Ber til det snart stopper. Det piner mig st høre hun hiver efter vejret hver gang.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.