D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Ja hvad er dette?
Det er lidt svært at se på billedet, men min datter har røde kinder og er rød på hagen (værst på højre kind, ses tydeligt).
Det startede i morges da vi stod op, og er så langsomt blevet værre i løbet af dagen. Først tænkte jeg vinterkinder, selvom der ikke var noget i går. Derfor har jeg smurt hende med en god fed creme, som plejer at kunne tage det, 2 gange i dag, hvilket normalt er nok. Det har så ikke gjort en disse, over hovedet.
Her til aften har jeg smurt hende med en creme fra libero, som hjalp på hende meget tørre albuer, efter bare 1 indsmøring. Så må jeg se om det har hjulpet.
Jeg undrer mig bare fordi huden overhovedet ikke føles ru, eller tør på nogen måde. Bare dejlig blød som den plejer.
Og så har hun tidligere haft en episode med nældefeber der dækkede hende fra livet og ned, men det forsvandt helt af sig selv efter få timer. Og det var helt hævet, hvilket dette ikke er.
Derudover har hun også flere ting som hun slår ud på omkring munden, når hun spiser det. Kanel (ret normalt ved jeg), men også svesker og bearnaisesovs blandt andet. Jeg ved ikke om det har nogen sammenhæng eller noget, men ville lige nævne det..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér