Han har aldrig fået mig til at komme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.098 visninger
19 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar 2016

Anonym trådstarter

mig og min mand har aldrig fået mig til at komme. Han nævner noglegange at han jo ikke kan få mig til at komme. Han holder heller ikke specielt lang tid. Jeg har før kunne få orgasme under sex, men ikke med min mand. Vi, eller jeg har haft købt sexlegetøj, men det bruger vi så en eller to gange, også gider han ikke det mere. Det begynder at irretere mig at jeg aldrig kommer, kun ham. Hvordan har i det? Specielt jer der jo så ikke får orgasme af at have sex? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2016

Liv_86

Anonym skriver:

mig og min mand har aldrig fået mig til at komme. Han nævner noglegange at han jo ikke kan få mig til at komme. Han holder heller ikke specielt lang tid. Jeg har før kunne få orgasme under sex, men ikke med min mand. Vi, eller jeg har haft købt sexlegetøj, men det bruger vi så en eller to gange, også gider han ikke det mere. Det begynder at irretere mig at jeg aldrig kommer, kun ham. Hvordan har i det? Specielt jer der jo så ikke får orgasme af at have sex? 

Jeg har altid haft meget nemt ved at komme, stort set hver gang. Men min nye kæreste (har været sammen 9mdr) har kun fået mig til at komme 2 gange ved "normal sex". Hvis vi bruger legetøj kan han godt få mig til det, men det gør vi jo ikke hver gang. 

Kan I ikke bruge legetøj noget oftere? Altså han er Jo også nød til at give dig nydelse. Ellers kunne du jo også ordne det selv, hvis det er sådan at du går og mangler det rigtig meget. 

Anmeld Citér

3. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kommer aldrig under sex heller ikke hvis det indebærer "legetøj"

Jeg kan simpelthen ikke, jeg har efterhånden accepteret at sådan er det bare, jeg ved at det intet har med min kæreste at gøre i mit tilfælde, det er heller aldrig lykkedes med tidligere partnere. Jeg kan komme hvis jeg røre ved mig selv, det foregår dog på en så avanceret måde at jeg ved en partner ikke ville kunne efterligne dette. 

Du skal være opmærksom på at din mand kan miste selvtilliden på det område hvilket kan få ham ind i en ond spiral. Hvis han ikke tror på sig selv kan han miste lysten til fuldstændigt at forsøge i frygten for at fejle endnu en gang. Kan du ikke vise ham hvordan at han skal gøre ved at føre hans hånd de første par gange ?

Selv gør jeg meget ud af at vise min kæreste at jeg stadig nyder utrolig meget når at vi er sammen selvom at jeg ikke kommer. 

Anmeld Citér

3. januar 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Min mand er den eneste der har fået mig til det. Og vi havde været sammen i næsten 4 år før vi fandt ud af det. Dengang generede det mig slet ikke for jeg havde jo aldrig prøvet det. men tror da nok jeg ville synes det var rimelig røvsygt at skulle undvære det nu. XD 

min mand lyttede og prøvede og det hjalp os enormt meget at vi flere gange aftalte at nu skulle vi bare alt andet end at knalde, og så snakkede vi om hvordan det føltes, grinte og var helt vildt akavede, men vi lærte en masse om hinanden og derudover så var det også altid en god ide at knalde flere gange efter hinanden, eller at han lige ordner det selv før i knalder, på den måde holder han længere. 

kommunikation er vejen frem, han føler sig garanteret heller ikke særlig mandig nu hvor han ved han ikke har kunnet få dig til at komme.

men lad være med at lave det til en selvopfyldende profeti, det er ikke fordi han ikke KAN få dig til at komme, det er fordi I ikke har lært det endnu. Og det tager tid, kommunikation og tillid.. Rigtig meget tillid.

pøj pøj med det hele.

Anmeld Citér

3. januar 2016

Anonym

LonglivetheQueen skriver:

Min mand er den eneste der har fået mig til det. Og vi havde været sammen i næsten 4 år før vi fandt ud af det. Dengang generede det mig slet ikke for jeg havde jo aldrig prøvet det. men tror da nok jeg ville synes det var rimelig røvsygt at skulle undvære det nu. XD 

min mand lyttede og prøvede og det hjalp os enormt meget at vi flere gange aftalte at nu skulle vi bare alt andet end at knalde, og så snakkede vi om hvordan det føltes, grinte og var helt vildt akavede, men vi lærte en masse om hinanden og derudover så var det også altid en god ide at knalde flere gange efter hinanden, eller at han lige ordner det selv før i knalder, på den måde holder han længere. 

kommunikation er vejen frem, han føler sig garanteret heller ikke særlig mandig nu hvor han ved han ikke har kunnet få dig til at komme.

men lad være med at lave det til en selvopfyldende profeti, det er ikke fordi han ikke KAN få dig til at komme, det er fordi I ikke har lært det endnu. Og det tager tid, kommunikation og tillid.. Rigtig meget tillid.

pøj pøj med det hele.

Det kan da godt være at du synes det, men det synes jeg ikke. 

Min kæreste har absolut intet problem med at "holde" tvært imod kan han blive ved i flere timer.

Hvor bliver jeg bare irriteret over folk ikke forstår at der rent faktisk kan være fysiske forhold der gør at det bare ikke kan lade sig gøre, stakkels de mænd der er sammen med en partner og bliver stemplet som om de ikke lytter til deres kvinder og dermed ikke er gode i sengen. Intet under at de mænd får dårlig selvtillid. 

Nej det er jeg da udmærket klar over, netop derfor jeg skriver til TS at hun skal passe på ikke at ende i den situation, da det nemt kan gøre at man ryger ind i en negativ spiral. Og derfor jeg gør meget ud af at fortælle min egen kæreste at det er MIG der har et problem.

Men skal vi nu ikke bare holde os til trådstarters "problem"

God aften til dig.

Anmeld Citér

3. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Jeg kommer aldrig under sex heller ikke hvis det indebærer "legetøj"

Jeg kan simpelthen ikke, jeg har efterhånden accepteret at sådan er det bare, jeg ved at det intet har med min kæreste at gøre i mit tilfælde, det er heller aldrig lykkedes med tidligere partnere. Jeg kan komme hvis jeg røre ved mig selv, det foregår dog på en så avanceret måde at jeg ved en partner ikke ville kunne efterligne dette. 

Du skal være opmærksom på at din mand kan miste selvtilliden på det område hvilket kan få ham ind i en ond spiral. Hvis han ikke tror på sig selv kan han miste lysten til fuldstændigt at forsøge i frygten for at fejle endnu en gang. Kan du ikke vise ham hvordan at han skal gøre ved at føre hans hånd de første par gange ?

Selv gør jeg meget ud af at vise min kæreste at jeg stadig nyder utrolig meget når at vi er sammen selvom at jeg ikke kommer. 

Jeg har det 100% som dig! Min kæreste havde det også svært med det i starten, men vi har accepteret det. Og jeg kommer jo aldrig under sex, så jeg synes jo at sex er lige skønt uanset hvad. og så er det jo fint, at jeg bare kan gøre det selv..  Så hygger vi med det.. 

Anmeld Citér

3. januar 2016

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Min kæreste har absolut intet problem med at "holde" tvært imod kan han blive ved i flere timer.

Hvor bliver jeg bare irriteret over folk ikke forstår at der rent faktisk kan være fysiske forhold der gør at det bare ikke kan lade sig gøre, stakkels de mænd der er sammen med en partner og bliver stemplet som om de ikke lytter til deres kvinder og dermed ikke er gode i sengen. Intet under at de mænd får dårlig selvtillid. 

Nej det er jeg da udmærket klar over, netop derfor jeg skriver til TS at hun skal passe på ikke at ende i den situation, da det nemt kan gøre at man ryger ind i en negativ spiral. Og derfor jeg gør meget ud af at fortælle min egen kæreste at det er MIG der har et problem.

God aften til dig.

øhhh... tror du ikke du har fejlciteret mig? Kan i hvert fald ikke helt se at det du skriver har noget med mit indlæg at gøre?

Anmeld Citér

3. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Vi bruger sexlegetøj og det er han ret vild med... Ellers så hjælper keg til også lykkes det 

Anmeld Citér

3. januar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

God aften til dig.

Hun svarer bare TS - hvorfor tager du det personligt? 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Anonym

Anonym skriver:

Min eks kom også meget hurtigt, altså, 1-2-3 ryk og en aflevering, han fik heller aldrig mig til at komme under sex, klart nok... Super frustrerende når man ligger der, er tændt og bare gerne vil knaldes! Anyway, så måtte han jo få mig til at komme med hånden, tungen, dildo når han selv var færdig, men var altid nødt til selv at sætte ham igang... 

Jeg følte mig sku sådan lidt, ikke dum, men... Når man ligger der for 200. gang og det er overstået på under 2 minutter, og man stadig er tændt.. Jeg gad ikke rigtigt sex til sidst, selvfølgelig er sex da stadig dejligt og intimt, men det er feks en massage også... Når jeg vil have sex vil jeg bolles godt igennem og komme... Ikke ligge der og være hamrende liderlig, og så er det overstået 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.