Anonym skriver:
mig og min mand har aldrig fået mig til at komme. Han nævner noglegange at han jo ikke kan få mig til at komme. Han holder heller ikke specielt lang tid. Jeg har før kunne få orgasme under sex, men ikke med min mand. Vi, eller jeg har haft købt sexlegetøj, men det bruger vi så en eller to gange, også gider han ikke det mere. Det begynder at irretere mig at jeg aldrig kommer, kun ham. Hvordan har i det? Specielt jer der jo så ikke får orgasme af at have sex?
Min mand er den eneste der har fået mig til det. Og vi havde været sammen i næsten 4 år før vi fandt ud af det. Dengang generede det mig slet ikke for jeg havde jo aldrig prøvet det.
men tror da nok jeg ville synes det var rimelig røvsygt at skulle undvære det nu. XD
min mand lyttede og prøvede og det hjalp os enormt meget at vi flere gange aftalte at nu skulle vi bare alt andet end at knalde, og så snakkede vi om hvordan det føltes, grinte og var helt vildt akavede, men vi lærte en masse om hinanden og derudover så var det også altid en god ide at knalde flere gange efter hinanden, eller at han lige ordner det selv før i knalder, på den måde holder han længere.
kommunikation er vejen frem, han føler sig garanteret heller ikke særlig mandig nu hvor han ved han ikke har kunnet få dig til at komme.
men lad være med at lave det til en selvopfyldende profeti, det er ikke fordi han ikke KAN få dig til at komme, det er fordi I ikke har lært det endnu. Og det tager tid, kommunikation og tillid.. Rigtig meget tillid.
pøj pøj med det hele.
Anmeld
Citér