Hvornår kunne du teste positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår kunne du teste positiv

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

407 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar 2016

Anonym trådstarter

Hvornår kunne du teste positiv?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2016

Diosa85

har stemt blank. Ved ikk hvor langt jeg var henne da jeg testede positiv. Ved bare jeg gik næsten 14 dage over tid. Så omkring 4+noget. 

Anmeld Citér

3. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Diosa85 skriver:

har stemt blank. Ved ikk hvor langt jeg var henne da jeg testede positiv. Ved bare jeg gik næsten 14 dage over tid. Så omkring 4+noget. 

14 dage over forventet mens er uge 6 ca. 4+0 er den dag mens burde komme

Til ts: Har stemt blank da jeg ikke forsøgte at teste før 5+1. Men der var den den så også bragende positiv, så tror godt jeg kunne have lavet en positiv test tidligere.

Anmeld Citér

3. januar 2016

Anonym trådstarter

Diosa85 skriver:

Men 4+0 er vel dagen for udeblevet menstruation ? Så du har vel være 6+ ?

Jeg har fået lavet noget værre rod med min prævention og der er derfor risiko for at jeg kan være blevet gravid. I dag er dagen hvor jeg skal holde pause fra min prævention og jeg kan ikke finde ud af om jeg skal teste i dag eller vente. Har ikke rigtig nogen symptomer hvilket jeg har haft tidligt de andre gange jeg har været gravid, har dog være plaget af kvalme en del aftener som begyndte allerede inden jul, så tænker det måske også bare kan være noget virus eller fordi jeg tænker over om jeg kan være gravid.

Anmeld Citér

3. januar 2016

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Til ts: Har stemt blank da jeg ikke forsøgte at teste før 5+1. Men der var den den så også bragende positiv, så tror godt jeg kunne have lavet en positiv test tidligere.

Mente nok 4+0 er den dag mens burde komme. 

Kan bare ikke helt finde ud af om jeg skal teste nu eller vente nogle dage, men tak for svar. 

Anmeld Citér

3. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Mente nok 4+0 er den dag mens burde komme. 

Kan bare ikke helt finde ud af om jeg skal teste nu eller vente nogle dage, men tak for svar. 

Nu har jeg lige læst hvad du har skrevet længere oppe. Hvis jeg var dig ville jeg holde pause som normalt og så teste hvis ikke mens kommer inden 2-3 dage.

Håber du får det resultat du helst vil have.

Anmeld Citér

3. januar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Men 4+0 er vel dagen for udeblevet menstruation ? Så du har vel være 6+ ?

Jeg har fået lavet noget værre rod med min prævention og der er derfor risiko for at jeg kan være blevet gravid. I dag er dagen hvor jeg skal holde pause fra min prævention og jeg kan ikke finde ud af om jeg skal teste i dag eller vente. Har ikke rigtig nogen symptomer hvilket jeg har haft tidligt de andre gange jeg har været gravid, har dog være plaget af kvalme en del aftener som begyndte allerede inden jul, så tænker det måske også bare kan være noget virus eller fordi jeg tænker over om jeg kan være gravid.

Så har jeg været 6+ ja før jeg kunne teste. Har aldrig rigtig kunne finde ud af de der uger i starten hvornår man tæller fra.  

Min graviditet var ikke planlagt. Så jeg testede bare fordi min mens blev ved med at udeblive. Havde ingen tegn på noget udover det nemlig. 

Men ville da nok sige du skulle teste hvis du er i tvivl. Evt kontakte lægen og få foretaget blodprøve?

Anmeld Citér

3. januar 2016

Diosa85

MummiT skriver:

Nåh. Så var jeg 6+ ja. Kan aldrig finde ud af det der uge noget i starten. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.