Gir ikk mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2016

Mom2Two

Jeg er ca 11 uger henne nu. Jeg har ingen scanninger fået. Jeg har dog li fået brev om a de vil scanne mig 1/3, dvs når jeg er 23 uger henne... Det kommer til a være min første scanning.. De sagde a de ville holde mere øje med mig, pga to for tidlige fødsler... Er der gået noget galt hos dem? Ringer lige imorgen... Men det er da ikk normalt!? Min første søn kom i uge 34+0, min anden 29+1

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2016

Tøs85

Mom2Two skriver:

Jeg er ca 11 uger henne nu. Jeg har ingen scanninger fået. Jeg har dog li fået brev om a de vil scanne mig 1/3, dvs når jeg er 23 uger henne... Det kommer til a være min første scanning.. De sagde a de ville holde mere øje med mig, pga to for tidlige fødsler... Er der gået noget galt hos dem? Ringer lige imorgen... Men det er da ikk normalt!? Min første søn kom i uge 34+0, min anden 29+1

Det er ikke normalt nej.. Jeg ville tro du skulle gave haft en tidligere og så den næste seneste i uge 13. 

Nok en meget god ide at ringe i morgen! 

Anmeld Citér

3. januar 2016

Carina:-)

Du skal nf skannes og md skal også helst ligge senest uge 21 da der hvis der er noget galt kunne nås at søge afbrydelse af svangerskabet inden uge 22. 

Så helt klart en fejl og vigtigt du får ringet.

Jeg er selv i højrisikogrp dog pga sygdom så jeg bev  skannet hver 14 dag siden uge 8 . 

Og tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.