Fortælle nyheden til kommende far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
5 svar
9 synes godt om
3. januar 2016

Spirrevip

Nu hvor vi så småt er startet på pb, så kommer tankerne også snigende, med ret så høj fart. 

Da vi kvinder i min familie har haft ekstremt nemt ved at blive gravide, så tænker jeg, at jeg gerne vil have en ting klar herhjemme, som manden kan få når jeg engang står med en positiv graviditetstest. Jeg kunne godt tænke mig, en bodystocking eller anden beklædningsgenstand, til både far, mormor og bedste (farmoren vil kun kaldes bedste til den tid). Er der nogen der ved hvor disse kan købes? Eller som har andre gode idéer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2016

esioul

Spirrevip skriver:

Nu hvor vi så småt er startet på pb, så kommer tankerne også snigende, med ret så høj fart. 

Da vi kvinder i min familie har haft ekstremt nemt ved at blive gravide, så tænker jeg, at jeg gerne vil have en ting klar herhjemme, som manden kan få når jeg engang står med en positiv graviditetstest. Jeg kunne godt tænke mig, en bodystocking eller anden beklædningsgenstand, til både far, mormor og bedste (farmoren vil kun kaldes bedste til den tid). Er der nogen der ved hvor disse kan købes? Eller som har andre gode idéer

Jeg ville helt klart vente til du står med en positiv test. Bare fordi det er nemt for andre, er det ikke en garanti det er for en selv. 

Tag det stille og roligt og pas på dig selv

Anmeld Citér

3. januar 2016

MorTilN

Kvinderne i min familie har også altid haft nemt ved at blive gravide, så jeg troede også jeg vil få nemt ved det... men men men nu står jeg her og skal i behandling for barnløshed...

Anmeld Citér

3. januar 2016

Spirrevip

esioul skriver:

Jeg ville helt klart vente til du står med en positiv test. Bare fordi det er nemt for andre, er det ikke en garanti det er for en selv. 

Tag det stille og roligt og pas på dig selv

Jeg er selvfølgelig klar over, at der kan komme til at gå lang tid før vi har heldet med os. Det var såmænd mere hyggen i det

Anmeld Citér

3. januar 2016

serinasmor

Spirrevip skriver:

Har altid synes det vil være underligt at få en gave som ikke er noget jeg kan bruge ... Jeg ville derfor måske kun give futter eller Body til får og en kop til bedste og mormor ... Kopper fås i bog og idé -eller du kan selv skrive på kopper med porcelænstusher

Futter, hagesmække og Body med dad (i love dad )  findes nogle gange i h&m og ellers hos spreadshirt 

Anmeld Citér

3. januar 2016

esioul

Spirrevip skriver:

Jeg er selvfølgelig klar over, at der kan komme til at gå lang tid før vi har heldet med os. Det var såmænd mere hyggen i det

Det er også skide hyggeligt, men hårdt hvis man må vente måned efter måned og faktisk allerede har købt ind til at fortælle det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.