fødselsdag, hvad kan jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
7 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. januar 2016

Anonym trådstarter

Min søn fylder 2 år om tre uger. Desværre har vi hverken meget familie eller venner, så det er bare mig og ham, hans far, og så to af mine veninder. Men jeg vil så gerne give ham en god dag, og gøre den helt speciel, så vi ikke bare sidder derhjemme og spiser kage og hygger. Så vil meget gerne høre idéer og input til hvad for en dag vi kunne arrangere for ham  han er for lille endnu til bowling osv, men pris osv er ligegyldig, så alt har interesse 

vi bor ca 20 min fra Kbh h i s-tog 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2016

Babilooo

Legeland - Dinoland i Ishøj 

den blå planet

Anmeld Citér

3. januar 2016

Babilooo

Legeland - Dinoland i Ishøj 

den blå planet

Anmeld Citér

3. januar 2016

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

tur i zoo er også et hit i den alder.

Anmeld Citér

3. januar 2016

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Min søn fylder 2 år om tre uger. Desværre har vi hverken meget familie eller venner, så det er bare mig og ham, hans far, og så to af mine veninder. Men jeg vil så gerne give ham en god dag, og gøre den helt speciel, så vi ikke bare sidder derhjemme og spiser kage og hygger. Så vil meget gerne høre idéer og input til hvad for en dag vi kunne arrangere for ham  han er for lille endnu til bowling osv, men pris osv er ligegyldig, så alt har interesse 

Nu ved jeg ikke hvilken retning fra Kbh i bor, men her er eventyrsfabrikken i Kokkedal et kæmpe hit

Anmeld Citér

3. januar 2016

Mom2Two

børnebiograf, ud og spise på restaurant, Bakken, legeland, den blå planet, zoologisk have

Anmeld Citér

3. januar 2016

Fine_007

Jeg kom også til at tænke på det der Dino-land.. min søn på 2 år, har været der med bedsteforældrene og det var en kæmpe succes, han snakkede om dino'er i flere uger 

Anmeld Citér

3. januar 2016

Kløver

Anonym skriver:

Hvad med at holde børnefødselsdag for dagplejen/vuggestuen   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.