Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:
Hej piger..
Vil llige høre om nogen af jer har ererfaring med skede svamp. Har de sidste tre dage været ekstra følsom dernede når jeg tørre mig og ekstra udflåd.. har bare tænkt det en del af det hele. Men nu mistænker jeg lidt svamp for det begyndt at klø en smule.. hva fik I for det og hvor længe gik der for det var væk.
Er 36+0 idag og har læst det ka være farligt for baby hvis man føder før tid 
Hej
Da jeg var gravid havde jeg også svamp to gange. Jeg havde aldrig haft det inden. Men alligevel var jeg ikke i tvivl om, at det var det.
Så jeg vil mene, at hvis du er det mindste i tvivl om, det er det eller ej, så ville jeg kontakte lægen i morgen. De kan hvert fald afgøre det.
Men hvis du er sikker på, at det er det. Så kan du købe noget, der hedder Cannesten på apoteket. Jeg har valgt kun at købe creme. Men jeg ved, at du kan købe en kombi pakke. Hvor det både er creme og stikpille. Du skal dog være opmærksom på, at du ikke må bruge indførings hylsteret. Du skal derfor selv føre stikpillen op i skeden.
Som sagt anvendte jeg kun creme. Jeg gik meget sent i gang med at bruge det, da jeg håbede, at det kunne gå væk selv. Jeg tror, at jeg var symtomfri efter 4-5 dage. Men du skal fortsætte en uge, mener jeg efter, at symptomberne er væk.
Under alleomstændigheder mener jeg, at du skal kontakte lægen, når du er så langt i graviditeten. Men det er selvfølgelig op til dig. 
Anmeld
Citér