Spirrevip skriver:
Hej piger.
Efter en vellykket afslutning på året, er vi fra i dag (igår) gang med projekt baby!
det er så spændende.
Lige et side spørgsmål: manden har fødselsdag i oktober, og vi er begge helt vilde med Linda P, og hun turnerer med er nyt show her i '16. Har overvejet at købe billetter til oktober i fødselsdagsgave, men hvis det lykkes i første, anden eller tredje omgang, så er det måske lidt et sats?
Held og lykke med projektet! 
Det er altid et sats at planlægge langt frem i tiden, når man gerne vil være gravid, men tror jeg, at det er satset værd og at tingene oftest "løser sig".
Min kæreste og jeg startede projekt baby i start januar 2012. Tidligt på året blev vi tilbudt 2 billetter til Skanderborg festival.. vi sagde ja velvidende, at jeg måske var højgravid til den tid. Jeg havde været på p-piller i 10 år, så regnede med at der gik lidt tid, før kroppen var klar til graviditet. Jeg stod med en positiv test 1. juni 2012 og fødte først 5. marts 2013, vi klarede festivallen uden problemer.
Hvis du og din kæreste begge er vilde med Linda P., synes jeg, at du skal tage chancen og købe billetterne 
Anmeld
Citér