baby-sider er 30-35% af mit daglige sociale liv...
Jeg bruger det til at få svar på forskellige problemstillinger i dagligdagen, til at lufte ud, og til almindelig adspredelse.
Jeg har ikke tidligere mødtes med folk fra diverse sider, men skal det den 1. oktober, når nogen af os skal til noget kagekursus. Men dette skyldes blandt andet, at det for mig også bliver en aften hvor jeg skal more mig med en god veninde fra det virkelige liv.

Jeg ved ikke om man som sådan kan sige at baby-sider gør en forskel for mig, i mit daglige liv og netværk....
Men jeg synes altid det er rart at tale om tingene, med andre end familien. Jeg har ikke for mange venner, som vi ser ofte, fordi jeg synes det er svært at finde tid til at pleje diverse venskabsforhold. Derfor synes jeg også det er hyggeligt at "have venner" på nettet. Det er ikke lige så krævende, forstået på den måde, at der ikke er nogen der kræver at man møder op 1 gang om ugen, og smider alt hvad man har i hænderne. Her kan man komme og gå som man har tid, lyst, overskud, og energi til, uden at have de helt store forpligtelser til at følge op hele tiden.
Anmeld