kan vi skrive sådan her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. januar 2016

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min søn har snart fødselsdag og vi har fået den skøre idé at invitere til lidt særligt i år, men kan vi godt sende en SMS til dem vi vil have med, hvor der står følgende?

til børnefamilier:

hej. Vi holder Victors fødselsdag lørdag d. 00 og vil være glade hvis I ville med i Legeland kl. XX og så få kaffe hos os kl. YY.

Resten af familien:

hej. Vi holder Victors fødselsdag lørdag d. 00 og vil være glade hvis I ville komme til kaffe hos os kl. YY.

Det kommer enten til at være d. 16 eller 30 januar - højst sandsynligt 16...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

KissMeKissMeKissMe

Ms.Sunshine skriver:

min søn har snart fødselsdag og vi har fået den skøre idé at invitere til lidt særligt i år, men kan vi godt sende en SMS til dem hvor der står følgende?

Børnefamilier:

hej. Vi holder Victors fødselsdag lørdag d. 00 og vil være glade hvis I ville med i Legeland kl. XX og så få kaffe hos os kl. YY.

Resten af familien:

hej. Vi holder Victors fødselsdag lørdag d. 00 og vil være glade hvis I ville komme til kaffe hos os kl. YY.

Det kommer enten til at være d. 16 eller 30 januar - højst sandsynligt 16...

Ja, det lyder da fint. 
Har to ting, der lige popper op: 

Har I tænkt jer at betale for folk i legoland? Det synes jeg ikke helt fremgår. Jeg ville i hvert fald blive i tvivl, hvis SMS'en var til mig

Og så: Er der måske nogle af dem uden børn, som også vildt gerne ville med i legoland. Det ville jeg f.eks. gerne. Jeg elsker mine små niecer og nevøer og ville da vildt gerne med hvis familien skulle i Legoland. Men hvis det er fordi I betaler, så synes jeg det er helt fair at sætte grænsen et sted. Men hvis folk selv betaler ville jeg lige have resten i mente også mht Legoland 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Ms.Momo

Ja, det lyder da fint. 
Har to ting, der lige popper op: 

Har I tænkt jer at betale for folk i legoland? Det synes jeg ikke helt fremgår. Jeg ville i hvert fald blive i tvivl, hvis SMS'en var til mig

Og så: Er der måske nogle af dem uden børn, som også vildt gerne ville med i legoland. Det ville jeg f.eks. gerne. Jeg elsker mine små niecer og nevøer og ville da vildt gerne med hvis familien skulle i Legoland. Men hvis det er fordi I betaler, så synes jeg det er helt fair at sætte grænsen et sted. Men hvis folk selv betaler ville jeg lige have resten i mente også mht Legoland 

nu er det ikke Legoland, men Legeland... det er et nedlagt skibsværft der er blevet lavet om til skaterhal og legeland på Bornholm... det koster 45,- for ikke medlemmer og medlemmer koster 25,- pr gang... og forældre kommer gratis ind...

man kan også leje et lokale, men det bliver dyrere...

Anmeld Citér

2. januar 2016

KissMeKissMeKissMe

Ms.Sunshine skriver:

nu er det ikke Legoland, men Legeland... det er et nedlagt skibsværft der er blevet lavet om til skaterhal og legeland på Bornholm... det koster 45,- for ikke medlemmer og medlemmer koster 25,- pr gang... og forældre kommer gratis ind...

man kan også leje et lokale, men det bliver dyrere...

Haha fedt. Jeg har bare haft en alt for lang dag 

Så må du lige se bort fra mine kommentarer  For når det er så lidt, så er det jo lige meget hvem der betaler. Sorry 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Ms.Momo

KissMeKissMeKissMe skriver:

Haha fedt. Jeg har bare haft en alt for lang dag 

Så må du lige se bort fra mine kommentarer  For når det er så lidt, så er det jo lige meget hvem der betaler. Sorry 

helt i orden....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.