D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
sse1 skriver:
Hej! 

Jeg er en pige på 20 år, som er blevet gravid med min dejlige kæreste.
Jeg tog til læge, da jeg havde taget fire forskellige graviditetstest, som alle viste positiv.
Vi regnede sammen at jeg cirka er 5 uger henne, men for mig er der bare noget som ikke føles som 5 uger.
Jeg har jag, stig i maven og kvalme dagen lang. Jeg er træt og kan allerede fornemme en bule på min mave, hvilket man ikke burde have kun 5 uger fremme. Mine bryster er ømme og vokset, samt blevet tungere. Jeg er meget tunget af graviditeten og har været det hele december.
Jeg var lidt usikker på hvornår min menstuation var, men det er ikke specielt længe siden.
Man kan vel godt være længere henne end lægen først har beregnet? kan man ikke?
Burde jeg kontakte lægen, eller hvordan??
knus 
Jo du kan godt være længere henne end beregnet. - Der er jo nogle der først opdager graviditeten sent fordi de bløder alligevel. Har selv en veninde der har 2 børn. Første gang opdagede hun det i uge 37 og anden gang i uge 31 
Dog skal det siges at jeg kun var i uge 6 ca, da mine bryster voksede 2 skåle og blev utåleligt ømme. Jeg nåede kun lige at opdage jeg var gravid (i uge 5) før jeg fik giga kvalme. Og bulen på maven kan ogdt skyldes oppustethed, som mange døjer med i starten af graviditeten.
Ved ikke om du skal kontakte lægen eller ej.. Om ikke andet er der jo nf i uge 12 men det er selvfølgelig længe at vente når du regner med at være i uge 5. Alternativt kan du også betale dig til en privat terminsskanning, hvis lægen ikke kan/vil hjælpe med det.
Anmeld
Citér