Andre der oplever disse smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

225 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg er i starten af min graviditet 5+1, og vil hører om der er andre der oplever nogle lignende smerter. 

Jeg har vildt ondt i min lænd, hvilket er meget tidlig syntes jeg og det er kun i venstre side jeg oplever det. Hvis jeg har smerte i underlivet er det også kun i venstre side. Det er ikke smerter jeg ikk kan holde ud, men de er i lænden uafbrudt og har været der i 3 dage nu.. 

Andre der har prøvet lign? Jeg skal til en tidlig scanning D. 7, og jeg har efterhånden læst så meget på nettet, at ventetiden nærmest er uholdbart. Man kan læse meget godt, men også meget skidt! 

Frustrerende tanker fra mig! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

Camilze

Mine første symptomer på graviditet var faktisk smerter i lænden, så helt unormalt er det faktisk ikke  
De fortsatte helt til uge 10 for mig. 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Anonym trådstarter

Camilze skriver:

Mine første symptomer på graviditet var faktisk smerter i lænden, så helt unormalt er det faktisk ikke  
De fortsatte helt til uge 10 for mig. 

var det i hele lænden eller også kun i den ene side? 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Camilze

Det varierede faktisk. Havde sjældent i begge sider samtidigt. 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Anonym trådstarter

Camilze skriver:

Det varierede faktisk. Havde sjældent i begge sider samtidigt. 

Okay, tak for dit svar!  Jeg håber det snart bliver bare lidt bedre, eller i det mindste skifter side! 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Camilze

Jeg ved ikke, om det vil hjælpe for dig, men min kæreste gav mig lidt massage, der hvor jeg havde ondt, og det tog de værste smerter.

Anmeld Citér

2. januar 2016

Chellie

Jeg havde voldsomt ondt i lænden da jeg var nygravid. Dengang tilskrev jeg det at jeg havde sovet forkert på en dårlig sofa, fik noget akupunktur via sundhedsforsikringen, og efter tre behandlinger var det væk. Men da jeg så nåede længere hen i graviditeten, og bækkenet begyndte at give sig, mærkede jeg, at det langt hen ad vejen var den samme smerte. Så nu ved jeg ikke længere, om det var graviditets-relateret, eller som jeg først troede, et hold i lænden pga forkert sovestilling...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.