Eksperthjælp: Fertilitetsklinikker, hvem er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. januar 2016

Lisbeth Jess

Vi fik hjælp til at få vores første barn i år 2012.
Nu vil vi rigtig gerne have et barn mere, og efter vi har prøvet og prøvet, er vi nok kommet til et punkt, hvor vi er nødt til at få hjælp igen. Vi har fået en henvisning af vores læge til fertilitetsklinikker i hele Danmark. Vi tænker på hvad økonomien er i sådanne forhold, hvad koster det at gå igang med sådan en proces? Er der nogle registre over hvilke fertilitetsklinikker der klarer sig bedst osv.

Lisbeths svar

Hej!

Jeg er ikke den der ved så meget om fertilitetshjælp, og hvor de er bedst.

I har fået hjælp før, og med godt resultat. Kan i mon bruge samme sted.

Jeg har set på nettet og der er flere steder i  Dammark.

Du må i gang med at vælge ud efter resultater og økonomi.

Det kan være nogen på baby. dk kan hjælpe med gode råd. 

Ønsker held og lykke med baby projektet.

Varme Hilsner og godt nyt år.

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

esioul

lisbeth jess skriver:

Vi fik hjælp til at få vores første barn i år 2012.
Nu vil vi rigtig gerne have et barn mere, og efter vi har prøvet og prøvet, er vi nok kommet til et punkt, hvor vi er nødt til at få hjælp igen. Vi har fået en henvisning af vores læge til fertilitetsklinikker i hele Danmark. Vi tænker på hvad økonomien er i sådanne forhold, hvad koster det at gå igang med sådan en proces? Er der nogle registre over hvilke fertilitetsklinikker der klarer sig bedst osv.

Lisbeths svar

Hej!

Jeg er ikke den der ved så meget om fertilitetshjælp, og hvor de er bedst.

I har fået hjælp før, og med godt resultat. Kan i mon bruge samme sted.

Jeg har set på nettet og der er flere steder i  Dammark.

Du må i gang med at vælge ud efter resultater og økonomi.

Det kan være nogen på baby. dk kan hjælpe med gode råd. 

Ønsker held og lykke med baby projektet.

Varme Hilsner og godt nyt år.

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Jeg mener at inseminering er gratis til barn nummer 2 (er dog lidt usikker på om der næsten lige er trådt nye regler i kraft med at man nu selv skal betale) 

Reagensglas koster - jeg mener et forsøg er ca. 25.000 og en pakke med 3 forsøg til omkring 50.000. 

Anmeld Citér

3. januar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Hejsa.

Du stiller nogle meget brede spørgsmål, som lader sig så entydigt besvare. Her er mine tanker:

Hvilken behandling skal I have? Hvor I landet bor I? Hvad er vigtige kvaliteter for jer undervejs?

De mange klinikker i Danmark har generelt rigtig gode resultater - og nogenlunde de samme resultater også, i øvrigt. Priserne svinger kun en smule.

Insemination er gratis, som en anden skriver - og IVF eller ICSI ligger omkring 45.000-50.000 kr. for en "pakke" med tre friske forsøg. Igen kommer det jo fuldstændig an på jeres problematik. Medicin betaler I altid selv ved siden af behandlingen, uanset form.

Jeg ville vælge en klinik som lå tæt på min bopæl og bede om en forsamle. Det er uendelig vigtigt at være tryg ved stedet og at det er nemt at komme til.

Held og lykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.