Alene hjemme :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. september 2009

susan82

Så er martin startet på arbejde igen efter barsel   Ih hvor bliver det skønt at få hverdagen op og kører igen, og komme i en rytme med Lillebror. Det har jeg bare trængt til den sidste uge!
Ikke fordi det ikke har været dejligt at have ham hjemme, men 1 månede er også længe at gå op og ned af hinanden.

Så i dag er det første dag hvor Lærke er i dagpleje og Martin på job......Så i dag skal jeg ikke lave en dyt andet end at hygge med min dejlige søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

iln

susan82 skriver:

Så er martin startet på arbejde igen efter barsel   Ih hvor bliver det skønt at få hverdagen op og kører igen, og komme i en rytme med Lillebror. Det har jeg bare trængt til den sidste uge!
Ikke fordi det ikke har været dejligt at have ham hjemme, men 1 månede er også længe at gå op og ned af hinanden.

Så i dag er det første dag hvor Lærke er i dagpleje og Martin på job......Så i dag skal jeg ikke lave en dyt andet end at hygge med min dejlige søn

Håber du får nydt dagen med Lillebror

jeg har det lige modsat sig. Peter startede på arbejde igår og jeg er træt af at han ikke har taget 1 mdr. men kun 14 dage. Men det kommer os selvfølgelig til gode i den anden ende (han holder barsel i juli og august).

Anmeld

22. september 2009

Jules

susan82 skriver:

Hvor lyder det bare lækkert Susan Håber i har haft en skøn dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.