Jeg har stemt blankt - det er endnu en af de situationer, som jeg synes er umulige at stemme om, da virkeligheden er langt mere kompleks og nuanceret, end en kort beskrivelse kan gøre rede for.
Jeg TROR, at hvis jeg havde en mand med alle de kvaliteter, du opremser, så ville jeg gå meget langt for at beholde ham. Jeg ville ihvertfald blæse på Valentine og lignende præfabrikerede setups. Romantik er en meget individuel størrelse - jeg kender min uromantiske mand så indgående, at jeg ved, hans kærlighedsytringer skal søges mellem linjerne og i bemærkninger, der sikkert for andre lyder absolut uromantiske, men jeg kender også det ømme blik i hans øjne og genkender kærlighedserklæringerne, når han kommer med en kommentar, der afslører hans dybe respekt for mig. Det er "nok" for mig - og meget væsentligere end blomster og stearinlys - men det handler jo i den grad om forventninger og ønsker fra den enkelte, og min "formel" for romantik er givetvis helt forskellig fra din.
Hvis du føler dig overbevist om, at du ikke kan slå dig til tåls med dét, han giver dig, og at du kan finde lykken hos en anden, der har alle din partners kvaliteter PLUS evnen til at bekræfte dig, som du ønsker det, så kan du vel være nødt til at gå. For mig at se ligger valget helt og holdent i dine hænder, for jeg ville ikke satse på, at han ændrede sig markant og af instinkt gjorde, som du ønsker - jeg tror, at "what you see is what you get", og at det er dine ønsker, du enten må gå på kompromis med eller forfølge et andet sted.
Anmeld
Citér