Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger!
jeg havde ægløsning 23/12 og har læst man regner ægløsning for 2+0, men dette passer bare ikke med min forventet mens som skal komme 9/1 hvis den kommer. Ved ens forventet mens er man jo 4+0 ikke? Men hvis ægløsning er 2+0 ville jeg jo være 5+3 på dagen hvor jeg forventer min mens?
Hilsen Mia
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miaaalborg skriver: Hej piger! jeg havde ægløsning 23/12 og har læst man regner ægløsning for 2+0, men dette passer bare ikke med min forventet mens som skal komme 9/1 hvis den kommer. Ved ens forventet mens er man jo 4+0 ikke? Men hvis ægløsning er 2+0 ville jeg jo være 5+3 på dagen hvor jeg forventer min mens? Hilsen Mia
Det er fordi man siger en gennemsnit cyklus er 28 dage og ægløsning ligger ca 14 dage før mens...
Ms.Sunshine skriver: Det er fordi man siger en gennemsnit cyklus er 28 dage og ægløsning ligger ca 14 dage før mens...
Okay læste bsre et sted at æl altid er 2+0, ligemeget hvornår i ens cyklus den kommer. Min kom nemlig ikk 14 dage efter første menses dag
Miaaalborg skriver: Okay læste bsre et sted at æl altid er 2+0, ligemeget hvornår i ens cyklus den kommer. Min kom nemlig ikk 14 dage efter første menses dag
Det kan godt passe...
min cyklus gik fra 28/29 dage før jeg fik børn, til 30/31 mellem de to børn, og nu er den på 27/28 dage...
Ens ægløsning er ikke altid 2+0. Det kommer an på hvor lang ens cyklus er.
Hvis du har en lang cyklus, lad os sige 40 dage vil du have ægløsning på ca 28-30 dage Fra første mens.
Den er perioden fra før ægløsningen der kan forlænges og ikke efter ægløsningen. Ved ikke om det gav mening.
Tror jeg forstår det nu Tak !
Men kommer lige til at sidde og tænke nu
Min æl var 23-24/12, vil det så ikke sige, hvis der er noget, at ægget har været befrugtet i 11 dage ca?
Vil man kunne se det på en test nu, selvom jeg først har testdag den 9.?
Miaaalborg skriver: Men kommer lige til at sidde og tænke nu Min æl var 23-24/12, vil det så ikke sige, hvis der er noget, at ægget har været befrugtet i 11 dage ca? Vil man kunne se det på en test nu, selvom jeg først har testdag den 9.?
Er du 100% på at ÆL var den dag? Hvis ja og ægget er befrugtet kan du muligvis teste nu. Men nogle kan jo først teste når de er 5+0.
Det er forskelligt
Liv_86 skriver: Er du 100% på at ÆL var den dag? Hvis ja og ægget er befrugtet kan du muligvis teste nu. Men nogle kan jo først teste når de er 5+0. Det er forskelligt
Ja jeg er sikker fordi jeg tog æl teste og de vare da positive
Miaaalborg skriver: Ja jeg er sikker fordi jeg tog æl teste og de vare da positive
Du kan prøve at teste men det er ikke sikkert at man kan se det allerede. Kommer an på hvor meget hormon du danner
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128