Hvordan får i Panodil i barnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.748 visninger
5 svar
4 synes godt om
1. januar 2016

Jeasor85

jeg har en 4 årig dreng som har feber på 4 dagen mellem 39-40 i temperatur. Vi har været ved lægen og har fået de sædvanlige gode råde om at give Panodil osv.

problemet er bare at vi ikke ksn få hverken flydende Panodil eller stikpiller i vores søn. 

Er der nogen der har gode råd? Har prøvet at blande det i youghurte, men det kunne han smage og ville så ikke spise 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2016

Kay

Jeasor85 skriver:

jeg har en 4 årig dreng som har feber på 4 dagen mellem 39-40 i temperatur. Vi har været ved lægen og har fået de sædvanlige gode råde om at give Panodil osv.

problemet er bare at vi ikke ksn få hverken flydende Panodil eller stikpiller i vores søn. 

Er der nogen der har gode råd? Har prøvet at blande det i youghurte, men det kunne han smage og ville så ikke spise 

Vil han sluge en pille? Fx lokke med at han må sluge den med cola eller saft? 

Hvis han vejer over 15 kg må han nemlig få en halv almindelig panodil pille

Anmeld Citér

1. januar 2016

GUSO

Man kan få panodil eller det er Pinex som sugetablet, det tager min datter på 5, de går fra 17 kg..  Rigtig god bedring til din dreng 

Anmeld Citér

1. januar 2016

hekran

Pamol Flash smager som en vitaminpille

Anmeld Citér

1. januar 2016

ønskebørn74

Jeasor85 skriver:

Putter det i en engangssprøjte og så indenbords med det. 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Bshizzle

Her hjemme er vi gået fra Panodil Junior til Panodil smelt.. 

Det kan slet ikke smages og derfor putter dem vi i Yoghurt eller saftevandet da de blir opløst.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.