Meget aktiv baby og smerte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. Jeg har i dag haft en usædvanlig aktiv baby. Han er meget mere aktiv en hvad han har været hidtil. Jeg er i uge 26+1 og jeg kan mærke han begynder at veje nok til at sparke til jeg får forskellige steder i maven en slags stikkende fornemmelse som bekymrer mig lidt. Har lagt mærke til det ofte kommer i forbindelse med han sparker/ bevæger sig rundt.. Oplever I også at babys aktivitet kan medføre lidt ubehag?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej piger. Jeg har i dag haft en usædvanlig aktiv baby. Han er meget mere aktiv en hvad han har været hidtil. Jeg er i uge 26+1 og jeg kan mærke han begynder at veje nok til at sparke til jeg får forskellige steder i maven en slags stikkende fornemmelse som bekymrer mig lidt. Har lagt mærke til det ofte kommer i forbindelse med han sparker/ bevæger sig rundt.. Oplever I også at babys aktivitet kan medføre lidt ubehag?

Det var også sådan for mig i graviditeten, ømheden ved aktivitet startede omkring uge 28, og det begyndte altså kun at gøre mere og mere ondt, hvertfald når ribbene fik bank �� De er stærke de små pus 

Anmeld Citér

2. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Åh ja det kan jeg godt huske. Hen mod slutningen synes jeg faktisk det gjorde ret ondt hver gang hun bevægede sig. Særligt når hun ramte enten bækkenet eller ribbenene.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.