syg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
9 svar
1 synes godt om
1. januar 2016

HappyOne

• Jeg er gravid uge 9 og jeg har den sidste måned været snottet og haft feber on/offentlige. Min nabo siger jeg skal ringe til lægen. Skal jeg det? Jeg har det jo fint nok. Men det har alligevel været on/offentlige en måned. Hvad siger i, skal jeg ringe? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2016

Tine B

Er du sikker på du er snottet? min næse har været stoppet siden omkring uge 7, sådan på forskellige tidspunkter i løbet af dagen.. Det er ved at aftage nu her i uge 19.. Undtagen om aftenen når jeg skal sove, så stopper næseboret i den side jeg ligger på... Det er meget normalt og er pga slimhinderne.. 

Jeg ville ikke søge læge, hvad skal han gøre ved en smule snottethed og feber - og så i vinterperioden? 

Anmeld Citér

1. januar 2016

HappyOne

Tine B skriver:

Er du sikker på du er snottet? min næse har været stoppet siden omkring uge 7, sådan på forskellige tidspunkter i løbet af dagen.. Det er ved at aftage nu her i uge 19.. Undtagen om aftenen når jeg skal sove, så stopper næseboret i den side jeg ligger på... Det er meget normalt og er pga slimhinderne.. 

Jeg ville ikke søge læge, hvad skal han gøre ved en smule snottethed og feber - og så i vinterperioden? 

Det var også det jeg tænkte. Det var bare min nabo der sagde at jeg ikke måtte have det sådan når jeg var gravid ☺ ja er snottet 24 timer i døgnet på dag Nr 16 ☺

Anmeld Citér

1. januar 2016

Kay

Bare du husker IKKE at bruge næsesprey

Anmeld Citér

1. januar 2016

HappyOne

Kay skriver:

Bare du husker IKKE at bruge næsesprey

Jeg har nu brugt næsespray de sidste par dage for at kunne sove. Jeg har aldrig hørt man ikke må bruge det som gravid ☺

Anmeld Citér

1. januar 2016

Mor1986

Jeg har været syg af flere omgange i denne graviditet. Og jeg har brugt næsespray. Ellers har jeg ikke kunne være til. Lægen har ikke sagt noget til det. 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Chellie

At være små-snottet når man er gravid er i sig selv intet problem, så længe, du ikke har feber. Men næsespray ville jeg holde mig langt fra, indtil en læge har sagt god for det. Medicinen går via slimhinden i næsen, over i blodbanen, så det er ikke noget, man bare må bruge. God bedring 

Anmeld Citér

1. januar 2016

Kay

HappyOne skriver:

Jeg har nu brugt næsespray de sidste par dage for at kunne sove. Jeg har aldrig hørt man ikke må bruge det som gravid ☺

Det øger risikoen markant for abort og fortidlig fødsel 

i indlægs sedlen står der at de fraråder gravide at bruge det

Anmeld Citér

1. januar 2016

HappyOne

Kay skriver:

Det øger risikoen markant for abort og fortidlig fødsel 

i indlægs sedlen står der at de fraråder gravide at bruge det

Har læst inlægssedel på min inden jeg brugte den og der står det ikke, derfor brugte jeg sen. Men den er lagt på hylden nu ��

Anmeld Citér

1. januar 2016

Kay

HappyOne skriver:

Har læst inlægssedel på min inden jeg brugte den og der står det ikke, derfor brugte jeg sen. Men den er lagt på hylden nu ��

Hvis det er saltvand næsesprey er det ok at bruge men de "almindelige" otrivin osv burde det står i indlægs sedlen  det var min veninde der er farmakonom der sagde det til mig da jeg var gravid med vores den første

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.