Jeg er alene mor på fuldtid til 2 små guldklumper, og er pt. bosat i den anden ende af landet i forhold til min familie og venner.
Drømmer rigtig meget at kunne flytte op til det område, hvor at jeg selv er født og vokset op. Både fordi at jeg savner området, men savner også at være tættere på min familie og venner.
Men.. Det er område er meget dyrere hvad angår bolig, og der er ventetid på en bolig også. Så pengene vil blive mindre, mit job vil jeg ikke ku forsætte på, da kørslen bliver alt for lang, der vil være mindre penge til fritidsinteresser, ferier og ligende. Og grundet ventetid på bolig, vil jeg komme til at rykke begge små, efter de er startet i skole
Men.. Der vil være meget større chancer for at få de små passet, jeg vil kunne begynde at kunne komme lidt ud igen, og jeg vil måske selv kunne genoptage nogle af de ting som jeg godt kan li, samt at jeg er tilbage der, hvor jeg helst vil være, og virkelig savner at være.
Bliver vi hvor vi er nu, vil jeg slet ikke have mulighed for den evt pasning på samme måde. Ergo kan jeg ikke ikke komme lidt ud, og vi vil ikke være, hvor jeg egetnlig gerne vil være.
Men huslejen er meget billigere, har et godt og fast job, vil ikke sku rykke de små i deres skoletid, og der vil være råd til fritidsinteresser og ferier.
Men hvordan pokker tager man sådan et valg? Tænker på det hver eneste dag, og det fylder sindsygt meget i mit hoved
Ligger nogle gange vågen og spekulere over det, for vil jo inderst inde helst flytte, men bryder mig heller ikke om, at sku rykke de små i deres skoletid, og syntes heller ikke at tanken om, at der ikke rigtigt bliver råd til noget er særlig sjov