Jeg hader som sådan ikke nytår. Jeg synes dog at det ofte ender ud i en stor skuffelse... Man sætter forventningerne højt, og det er sjællent at der leves op til dem. Sådan har jeg ihvertfald haft det til stort set alle de nytårsfester jeg deltog i før jeg fik børn.
Jeg har ikke været til en nytårsFEST siden jeg fik var gravid med Lukas for 5 år siden. Og siden da har jeg faktisk haft de bedste nytårsaftner...
Sidste år mødtes vi hos et vennepar, hvor der så var nogle af deres vener også. Vi spiste hyggede, ungerne legede med de andre børn, og kl 21.30, da ungerne ikke kunne mere, kørte vi hjem.
I år skal vi kun være os 4. Vi har købt ind til hjemmelavet pizza, og ispinde til dessert 
Men har så købt nytårs pynt, truthorn, stjernekastere og hele baduljen. Desuden har vi også købt små raketter og knaldperle og hundeprop pistol....
Når vi har spist skal vi drikke børnechampagne, cola og spise chips og se Cirkus Summarum 2015...
Og vi fyrer så fyrværkeri af efter cirkus summarum, (de få heksehyl og raketter vi har
) og ungerne får lov at bruge knaldperlerne når de lyster.
De bliver lagt når de ikke orker mere. Dog bliver den nok ikke senere end 22 
HVIS vi holder os vågne, har jeg købt en Asti, som min mand og jeg så kan dele når klokken slå 0.00.Og hvis vi sover, ja så bliver den i køleskabet 
Vi holder nytår på børnenes principper. Det er dem jeg elsker mest, og dem jeg allermest har lyst til at være sammen med, når vi går ind i det nye år.
Jeg vil gerne videreføre selve traditionen om at man hygger, er sammen med dem man holder mest af, og at det er en speciel aften. Fyrværkeriet ser jeg gerne fylde en minimum af aftenen, da jeg som dig, ikke bryder mig om det. Og får skrækscenarier om at min mand får sprunget arme og ben af... Sker nok ikke af en lille raket, men man ved aldrig hvad manden på modsat side fyrer af.
Hov det blev lige en lang smørre
Men kort fortalt, bryder jeg mig ikke om nytårsFESTER, men elsker nytårshygge/aftner med få mennesker.