Eboglæseren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2016

modesty

Malene76 skriver:

Har I storytell eller anden service derpå? 

Kh. Malene 

Nej, jeg ved ikke om storytels format virker på kindle. Jeg køber bøger via amazon.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2016

Malene76

sommerfuglen82 skriver:

Nu bruger jeg så lydbøger, men ville nok bruge ipaden hvis jeg skal læse 

Skærmen skal kunne læses på i solskin både på terrassen og sydpå. Så er i tvivl om iPad eller lignende kan gøre det. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

2. januar 2016

Jupiter

sommerfuglen82 skriver:

Jeg bruger storytell og ereolen..
ereolen er gratis, det er biblotekets app, man kan dog "kun" låne 5 lydbøger om måneden.

Jeg vil lige tilføje at antallet af lån afhænger af den kommune man bor i 

Anmeld Citér

2. januar 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
modesty skriver:

Nej, jeg ved ikke om storytels format virker på kindle. Jeg køber bøger via amazon.

Kan du købe bøger på dansk på din kindle? Jeg ville nemlig foretrække at læse danske bøger på dansk, da meget tabes i oversættelsen, men jeg kan ikke findw nogen på min kindle, så jeg køber altid et par fysiske bøger, når jeg er i dk. 

Anmeld Citér

2. januar 2016

modesty

Kan du købe bøger på dansk på din kindle? Jeg ville nemlig foretrække at læse danske bøger på dansk, da meget tabes i oversættelsen, men jeg kan ikke findw nogen på min kindle, så jeg køber altid et par fysiske bøger, når jeg er i dk. 

Jeg har aldrig prøvet, så jeg ved det faktisk ikke  Læser stort set kun engelsk litteratur, og danske bøger køber jeg fysisk.

Anmeld Citér

2. januar 2016

sommerfuglen82

Malene76 skriver:

Skærmen skal kunne læses på i solskin både på terrassen og sydpå. Så er i tvivl om iPad eller lignende kan gøre det. 

Kh. Malene 

Ja det kan jeg så ikke svare på  
Men var heller ikke det spørgsmålet lød på jo  

Anmeld Citér

2. januar 2016

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
modesty skriver:

Jeg har aldrig prøvet, så jeg ved det faktisk ikke  Læser stort set kun engelsk litteratur, og danske bøger køber jeg fysisk.

Ok tak for svar. Jeg må fortsætte med at købe et par danske bøger, når jeg er i Dk

Anmeld Citér

2. januar 2016

Astoria

Profilbillede for Astoria
PT skriver:

Det kan man godt. De fleste internet boghandler sælger e-bøger i Kindle format (eller også kan man omdanne det). Så tilslutter du din Kindle til computeren og overfører den elektroniske bog. Jeg bruger selv programmet Calibre til konvertering, overførelse og så videre.

Anmeld Citér

2. januar 2016

Vivienne

Malene76 skriver:

Hvilken ebog udbyder har du? 

Kh Malene 

Amazon.com

Jeg læser udelukkende engelske bøger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.