Det er så pudsigt, at du skriver det indlæg, for det er lige sådan jeg også har det! Man ville egentlig gerne gå og nyde det lidt alene uden at skulle sammenlignes og uden at skulle høre på en masse brok osv. Jeg spekulerer meget på om jeg kommer til at få de samme problemer. Da vi blev gravide spurgte min svigerfamilie om ikke vi ville låne den vugge, som Per og hans søstre lå i da de var små, og det ville vi da gerne, men nu er min svigerinde jo også blevet gravid, og jeg ved at hun også gerne vil have den. Så nu må vi se, jeg tror, at det ender med at hun får den. Heldigvis er min svigerfamilie utrolig fair og går meget op i at alt skal deles fuldstændigt lige, så vi få nok noget andet istedet. Nu må vi se, jeg håber ikke, at det bliver ligesom du oplevede det.
Jeg håber meget, at det bliver bedre denne her gang, ellers må du prøve at overhøre dem, og nøjes med at tænke på dig selv. Heldigvis er dit barn noget helt særligt, og det kan de ikke tage fra dig ligemeget hvor irriterende de så end kan være.
Stort knus fra Camilla
Anmeld