Servering til fødselsdag i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
3 svar
1 synes godt om
30. december 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Vores datter starter snart i børnehave og har også snart fødselsdag, så jeg skal finde ud af, hvad hun skal byde på den dag, men er helt blank for idéer ud over evt. boller.

Hvad har I andre serveret i børnehaven? De har en nul sukker politik.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2015

FruStolpe

Janey skriver:

Vores datter starter snart i børnehave og har også snart fødselsdag, så jeg skal finde ud af, hvad hun skal byde på den dag, men er helt blank for idéer ud over evt. boller.

Hvad har I andre serveret i børnehaven? De har en nul sukker politik.

Jeg fandt en opskrift på blåbær muffins. De var sukker/glutenfri da vi både har nul sukker politik og et par gluten allergikere 

Anmeld Citér

30. december 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker det kommer helt an på hvilket måltid, hun ska servere noget til.

Frokost ku evt være pizza snegle, kyllinge pølsehorn, kyllinge frikadeller, rugbrød og feks ostehaps. Hjemmelavet pålægskage pige. Gullerodsstave og agurkstave.

Frugt ku evt være boller, knækbrød, ost, kødpålæg, syltetøj og smør.   Forskelligt frugt.

Hvis de ska hjem til jer ku det evt være pasta med kødsvig, lasagne, hvidløgsbrød, agurk og gullerodstænger.  Vh stine

Anmeld Citér

30. december 2015

Happiness

Jeg lavede en "bolle mand" og lavede øje, næse og mund med rosiner. Og så havde jeg fyldt plastik krus med en masse frugt og bær skåret ud i forskellige former. Og havde så købt små plastiksværd, som de så spiste frugten med.

Det gik varmt ind her. Og var super nemt. 

Jeg har også haft lavet pølsehorn, pindsvinsfrugt, pizzasnegle og pastaskruer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.