Siger det noget om en person?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Siger det noget om personen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.057 visninger
10 svar
20 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. december 2015

Anonym trådstarter

Synes i det siger noget om en person at h*n konsekvent kører for hurtigt og ikke gider holde afstand på motorvejen?

Må indrømme jeg synes det siger alt. Det er simpelthen så farligt og jeg ved hvad det kan betyde når man ikke gør det. Dybest set synes jeg man ringeagter sit eget, men i den grad også andre menneskers, liv når man kører sådan. Og en hver idiot ved jo fra køreundervisning hvor vigtigt det er at overholde disse ting.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Synes i det siger noget om en person at h*n konsekvent kører for hurtigt og ikke gider holde afstand på motorvejen?

Må indrømme jeg synes det siger alt. Det er simpelthen så farligt og jeg ved hvad det kan betyde når man ikke gør det. Dybest set synes jeg man ringeagter sit eget, men i den grad også andre menneskers, liv når man kører sådan. Og en hver idiot ved jo fra køreundervisning hvor vigtigt det er at overholde disse ting.

Mener du at sådan en person er et dårligt menneske?

Anmeld Citér

30. december 2015

female

Anonym skriver:

Tja det siger vel, at personen ikke overholder færdselsreglerne. Men ud over det, nej.

Anmeld Citér

30. december 2015

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Er ikke helt med? Hvad skulle det sige om personen?

Anmeld Citér

30. december 2015

Anonym

1. Det siger da bestemt noget om personen! En person der bevidst overtræder loven, og sætter sit eget og andres liv på spil, siger da bestemt noget om den person! Man behøves ikke være et dårligt menneske, meeeen bare et fjols! 

Anmeld Citér

30. december 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hmm.. Nææææ ikke rigtigt. Min kæreste er absolut ikke liheglad med sit eller andres liv, men han er sygt dårlig til at holde afstand i trafikken og jeg påtaler det konstant. Men han er helt simpelt bare så blåøjet at han aldrig tror at uheld vil ramme ham. 

Og ja, han er da opmærksom og kører ikke for stærkt, men især det med afstand vil jo typisk være et problem hvis en anden billist længere fremme mister herredømmet fx og ikke nødvendigvis ham selv. 

Anmeld Citér

30. december 2015

GrønStjerne

Jeg synes det siger en hel del. Bl. a. at man er ligeglad med loven, hvis det passer i ens kram. At man ikke tænker på at man potentielt bringer andres liv i fare, eller at man er ligeglad med det..

Anmeld Citér

30. december 2015

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Undskyld jeg spørger. Men hvad har det med for tidligt fødte og gøre? 

Anmeld Citér

30. december 2015

lineog4

Tråden er blevet flyttet til ordet er frit da den ikke handlede om for tidligt fødte

Anmeld Citér

30. december 2015

SandraXOXO

Ja, det siger at den person er et fjols. Og en rigtig Brian kunne jeg forstille mig. Men derfor kan man jo godt være et godt menneske. Bare ikke et særlig klogt menneske. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.