Plukveer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. december 2015

Anonym trådstarter

Har ikke rigtig mærket til dem så er i tvivl om det er det, hat oplevet meget på det sidste at min livmoder bliver hård nogle gange, og dynes generel at jeg er øm omkring livmoderen kan for eksempel ikke ligge på maven uden at det bliver ubehagelig, er det normalt ? Og hvis jeg går bliver jeg også nemt øm og når jeg skal vende og dreje mig i sengen. det gør dog ikke så ondt jeg ikke kan holde det ud, det lidt mere ubehageligt synes jeg  er i uge 27

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2015

Anonym trådstarter

Beklager har fået trykket på det forkerte Emne

Anmeld Citér

30. december 2015

Chellie

Anonym skriver:

Har ikke rigtig mærket til dem så er i tvivl om det er det, hat oplevet meget på det sidste at min livmoder bliver hård nogle gange, og dynes generel at jeg er øm omkring livmoderen kan for eksempel ikke ligge på maven uden at det bliver ubehagelig, er det normalt ? Og hvis jeg går bliver jeg også nemt øm og når jeg skal vende og dreje mig i sengen. det gør dog ikke så ondt jeg ikke kan holde det ud, det lidt mere ubehageligt synes jeg  er i uge 27

Det lyder helt normalt  Det med, at din livmoder bliver helt stenhård, lyder også ganske rigtigt som plukveer.. 

Anmeld Citér

30. december 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Det lyder helt normalt  Det med, at din livmoder bliver helt stenhård, lyder også ganske rigtigt som plukveer.. 

Okay Synes bare det kommer hverdag 

Anmeld Citér

30. december 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Det er helt normalt at have plukveer hver dag

Anmeld Citér

30. december 2015

Chellie

Anonym skriver:

Igen, fuldstændig normalt. Jeg får dem hver gang jeg rejser mig op, og indtil jeg gik ned i tid på arbejde, ville de ikke gå væk før efter lang tid, selvom jeg prøvede at slappe af. Det er så bedre nu, men jeg får dem stadig mange gange dagligt. Helt normalt, ifølge jordemoderen 

Anmeld Citér

30. december 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Igen, fuldstændig normalt. Jeg får dem hver gang jeg rejser mig op, og indtil jeg gik ned i tid på arbejde, ville de ikke gå væk før efter lang tid, selvom jeg prøvede at slappe af. Det er så bedre nu, men jeg får dem stadig mange gange dagligt. Helt normalt, ifølge jordemoderen 

Okay, godt at vide det bare af det 

godt nytår 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.