Tusind tak skal I have allesammen. Nu sidder jeg igen og fælder en lille tåre, som jeg har gjort mindst tusind gange i dag.
Troede da ikke jeg ville blive så berørt af, at Emma bliver 1 år i dag... Men det gør jeg altså. Alle de tanker der flyver igennem mit hoved omk. hendes fødsel og dagene efter osv, osv. Jeg er bare så monster-lykkelig, at det gør ondt indeni!!!
Hun har simpelthen bare nydt opmærksomheden i dag, og har været vildt glad. Vi (Emma og mor) gik en tur hen til bedstemor og bedstefar fra morgenen af, efter morgenmaden. Så fik hun hendes gave fra dem, og det var et hit. Hun fik sådan nogle store klodser (større end duplo) og en dukke der siger rigtige babylyde, og når den græder bliver den ved, til man tager den op. Den er hun bare helt forelsket i. Og så fik hun masser af fede strømpebukser. Af os fik hun en musikstol. Den er osse et hit.
Den anden dag fik hun en masse tøj og en puttekasse der kan snakke, en tlf... og et puslespil. Den 3. okt. holder vi så fødselsdag igen, så der får hun sikkert mere.
Elsker min lille Emma mus!!
Anmeld