Bom bom..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
6 svar
6 synes godt om
29. december 2015

Yoggibear

I dag var det BP tid efter første ivf. Vi kom lidt sent op i forhold til hvad jeg havde tænkt. Af frygt for vi ikke nåede fik manden et ordentlig fur da jeg vækkede ham    da vi skulle ringe rystede vi begge som espeløv da de tog tlf.  Sen var positiv. 

We super glad men nu melder nervøsiteten sig. Tænk hvis noget går galt. Bom bom,jeg håber virkelig det bliver der.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

Mulle0802

Yoggibear skriver:

I dag var det BP tid efter første ivf. Vi kom lidt sent op i forhold til hvad jeg havde tænkt. Af frygt for vi ikke nåede fik manden et ordentlig fur da jeg vækkede ham    da vi skulle ringe rystede vi begge som espeløv da de tog tlf.  Sen var positiv. 

We super glad men nu melder nervøsiteten sig. Tænk hvis noget går galt. Bom bom,jeg håber virkelig det bliver der.

Tillykke 

Kender det så godt - er nået til 9+6 efter fertilitetsbehandling og har været nervøs hele perioden. Så hjerteblink uge 7 - det beroligede lidt.  I skal vel også til tidlig skanning? 

Anmeld Citér

29. december 2015

Yoggibear

Mulle0802 skriver:

Tillykke 

Kender det så godt - er nået til 9+6 efter fertilitetsbehandling og har været nervøs hele perioden. Så hjerteblink uge 7 - det beroligede lidt.  I skal vel også til tidlig skanning? 

Tak og selv tillykke med dig også. 

Uhhh hjerteblink. Det forstår jeg godt. Det ville også berolige mig. Hvilken uge var det?

Jo i starten i af Februar. Men har ikke en konkret dato endnu. 

Måske et dumt spørgsmål men hvordan beregner man termin når man nu har været i fertilitetsbehandling. Der har de jo sprunget mens over så at sige.

Anmeld Citér

29. december 2015

Mulle0802

Yoggibear skriver:

Tak og selv tillykke med dig også. 

Uhhh hjerteblink. Det forstår jeg godt. Det ville også berolige mig. Hvilken uge var det?

Jo i starten i af Februar. Men har ikke en konkret dato endnu. 

Måske et dumt spørgsmål men hvordan beregner man termin når man nu har været i fertilitetsbehandling. Der har de jo sprunget mens over så at sige.

Jeg var 5 uger efter opsætning.

Du er 2+0 den dag du fik taget æg ud. Min læge beregnede dog efter sidste første mens men klinikken sagde at man skulle tage udtagningsdagen - når man jo vidste jeg havde ægløsning der. Hvor langt er du så? 

Anmeld Citér

29. december 2015

Yoggibear

Mulle0802 skriver:

Jeg var 5 uger efter opsætning.

Du er 2+0 den dag du fik taget æg ud. Min læge beregnede dog efter sidste første mens men klinikken sagde at man skulle tage udtagningsdagen - når man jo vidste jeg havde ægløsning der. Hvor langt er du så? 

Ok. Det bliver senere for os. De sagde de havde lidt travlt på den front. Men hvor spænende. Så en juli baby til jer?

cool og tak for hjælpen. Hvis jeg kan regne rigtigt så 4+2. 

Anmeld Citér

29. december 2015

Mulle0802

Spændende  

Ja 27. juli 

Anmeld Citér

29. december 2015

Yoggibear

Mulle0802 skriver:

Spændende  

Ja 27. juli 

Ja super spændende og også for dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.