Bio?? Hjælp tak

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg testede igår aftes - uden særlig stor mistanke men positiv blev den. Var selvfølgelig forvirret osv. Gik i seng kl 00 igår og har da drukket vand i nat, men testen kl 630 var bragende negativ. 

Hvad foregår der lige? 

Er normalt i fertilitetsbehandling men dette er sket under en pause. Bør jeg ringe til dem? Eller er det en bio jeg har haft? 

Har så pisse dårlig samvittighed. Har røget og drukket som et svin. Så sent som i forgårs. Men vi kan jo ikke blive naturligt gravide for pokker?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

modesty

Anonym skriver:

Jeg testede igår aftes - uden særlig stor mistanke men positiv blev den. Var selvfølgelig forvirret osv. Gik i seng kl 00 igår og har da drukket vand i nat, men testen kl 630 var bragende negativ. 

Hvad foregår der lige? 

Er normalt i fertilitetsbehandling men dette er sket under en pause. Bør jeg ringe til dem? Eller er det en bio jeg har haft? 

Har så pisse dårlig samvittighed. Har røget og drukket som et svin. Så sent som i forgårs. Men vi kan jo ikke blive naturligt gravide for pokker?

Det med at du har røget og drukket kommer ikke til at have nogen som helst indvirkning på en mulig graviditet når det er så tidligt i forløbet.

Jeg vil sige, tag en test igen i morgen tidlig. 

Anmeld Citér

29. december 2015

Snevejr84

Har du et billed af dine test??

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det med at du har røget og drukket kommer ikke til at have nogen som helst indvirkning på en mulig graviditet når det er så tidligt i forløbet.

Jeg vil sige, tag en test igen i morgen tidlig. 

Tak for det! Så har jeg de da lidt bedre..

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Har du et billed af dine test??

Den mest tydelige var fra igår. Den næst tydelige et par timer senere og den helt negative fra i morges 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

29. december 2015

Snevejr84

Ja jeg kan sagtens se den er positiv. Men måske er det en bio. Synes du skal prøve og teste igen i morgen

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

Snevejr84 skriver:

Ja jeg kan sagtens se den er positiv. Men måske er det en bio. Synes du skal prøve og teste igen i morgen

Ja det vil jeg prøve.

Anmeld Citér

29. december 2015

MomToBe-2017

Hvor langt er du?

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

Hendedenskøre skriver:

Hvor langt er du?

Umiddelbart 4+4 - men er usikker pga varierende cykluslængde grundet pcos

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.