Kun opkast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
5 svar
2 synes godt om
29. december 2015

Ønsker en lille spire..

Hejsa. Jeg har siden kl. 10 imorges bare kastet op og kastet op. Har svede/fryse/ryste ture. Er svimmel selv når jeg ligger ned og har så ondt i maven. Det tyder på en gang maveinfluenza, men jeg har ikke tynd mave. Er det ikke mærkeligt, at det kun er den ene vej? 

Tilsidst må i gerne komme med råd til hvad jeg kan spise... Jeg har drukket så meget vand, spist 3 pærer, spist frosne vindruer og sodavandsis. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

Mettefpigen

Det kan sagtens være alm influenza, så du behøver ikk at have mylderbæ..... God bedring 

Anmeld Citér

29. december 2015

serinasmor

Ønsker en lille spire.. skriver:

Hejsa. Jeg har siden kl. 10 imorges bare kastet op og kastet op. Har svede/fryse/ryste ture. Er svimmel selv når jeg ligger ned og har så ondt i maven. Det tyder på en gang maveinfluenza, men jeg har ikke tynd mave. Er det ikke mærkeligt, at det kun er den ene vej? 

Tilsidst må i gerne komme med råd til hvad jeg kan spise... Jeg har drukket så meget vand, spist 3 pærer, spist frosne vindruer og sodavandsis. 

Marie kiks og saftevand er standard til sådan en omgang herhjemme ... Og evt saltchips eller saltstænger ... og så ellers masser af hvile 

Du kan sagtens have influenza - det lyder til du også har feber

Anmeld Citér

29. december 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Revet æble skulle være godt. - Vigtigt at det er revet.

Ellers kiks, gerne saltkiks, og saftevand eller sodavand.

Og så i virkeligheden hold lidt igen med kold vand. - Det får altid mig til at kaste mere op end hvis det er stue temperatur. 

Anmeld Citér

29. december 2015

Christine

Nej sådan har jeg det også - de gange hele huset har haft maveinfluenza med diarré og opkast, har jeg været så "heldig" kun at kaste op. Så det er nok bare forskelligt hvordan ens krop reagerer. God bedring!

Den eneste trøst er at det som regel er overstået K løbet af 24 timer 

Anmeld Citér

29. december 2015

Ønsker en lille spire..

Christine skriver:

Nej sådan har jeg det også - de gange hele huset har haft maveinfluenza med diarré og opkast, har jeg været så "heldig" kun at kaste op. Så det er nok bare forskelligt hvordan ens krop reagerer. God bedring!

Den eneste trøst er at det som regel er overstået K løbet af 24 timer 

Så føler man sig helt heldig, hva?  

De fleste i min familie og omgangskreds har også været ramt den seneste uge og alle siger at det kun varer i et døgn.. Gudskelov! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.