Nervøs førstegangsgravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
2 svar
2 synes godt om
28. december 2015

Anonym trådstarter

Godaften herinde  Jeg er gravid med mit første barn i uge 26. Det er efterhånden ved at gå op for mig at det er et vaskeægte lille menneske der ligger i min mave og venter på at komme ud og møde os. Jeg er allerede helt vild med ham og jeg elsker hver en bevægelse og spark han laver. Jeg er bare så nervøs over om jeg nu kan passe ham ordentligt. Både min mand og jeg er 21 år og jeg stresser vildt meget over hvordan den første tid vil blive. Jeg tænker tanker såsom: Hvor ofte skal han spise, have skiftet ble, vil jeg kunne stimulere ham ordentligt, give ham nok tøj på, hvordan bader jeg ham... Ja faktisk er jeg bare generelt nervøs omkring det at blive mor. Jeg kan ikke helt finde ud af om det er normalt og et sundhedstegn eller om det er for meget? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2015

Camilze

Det er heeeelt normalt at bekymre sig. Det gjorde min storebror og hans kone også, men det blev helt naturligt for dem. Milena bliver fordret ca. hver 2-3 time eller efter behov. Du lærer at læse dit barns signaler, du kan få råd til fødselsforberedelse til både amning, bad, den første tid generelt.  

Anmeld Citér

28. december 2015

MarianneRubi

Det er helt normalt og gode tegn <3 

og der er altså ingen manual, vejledning eller opskrift på at blive eller være forældre ! 

Men god ide er måske appen gravid.. Der står en masse, sad og læste i den igår omkring madning og badning osv den er virkelig god så kan stærkt anbefales til dig 

jeg er selv førstegangs i uge 29+0 i morgen så deler også en del af dine tanker 

jeg ville sige, det var værre hvis ikk du tænkte noget og havde en ide om du bare kan alt! Hvert barn er forskelligt og skal tackles på forskellige måder! Intet kan sammenlignes men man ka have en ide om mange ting 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.