Formår I at spise sundt og fornuftigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
11 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg synes det er så svært. Jeg er i 1. trimester og har fra tidlig graviditet været SÅ sulten konstant. Jeg føler jeg spiser hele tiden og det er desværre til den usunde side lysten fører mig til. Nu er det også en uheldig måned.

Men vil virkelig gerne på rette køl.

Hvordan formår I at holde den sunde og fornuftige linje? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2015

Bshizzle

Anonym skriver:

Jeg synes det er så svært. Jeg er i 1. trimester og har fra tidlig graviditet været SÅ sulten konstant. Jeg føler jeg spiser hele tiden og det er desværre til den usunde side lysten fører mig til. Nu er det også en uheldig måned.

Men vil virkelig gerne på rette køl.

Hvordan formår I at holde den sunde og fornuftige linje? 

Ved ik om det er til nogen hjælp.. 

Men jeg spiste osse en del usundt i starten af mine graviditeter... 

Men jeg gjorde det, at jeg altid havde en masse frugt og sunde ting stående på køl eller i en skål. 

(Her var frosne vindruer et KÆMPE hit om aften, da min kæreste alligevel guffede slik i sig) 

Havde altid noget sundt i tasken. 

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Men jeg gjorde det, at jeg altid havde en masse frugt og sunde ting stående på køl eller i en skål. 

(Her var frosne vindruer et KÆMPE hit om aften, da min kæreste alligevel guffede slik i sig) 

Tak for dit svar. Tror måske også grunden til det er at jeg er så oppustet så tænker måske til tider skidt pyt. Men jeg tænker virkelig meget på mad.

Skal lige have skubbet til at tage frugten i stedet for slikket 

Ønsker virkelig ikke at tage meget på. Tror dog det hele bliver nemmere når jeg skal på arbejde igen og kommer ind i en rutine igen. 

Anmeld Citér

28. december 2015

Camilze

For mig var det heldigt, at jeg konstant har lyst til noget friskt, og derfor havde lyst til juice og frugt ret ofte. Den værste lyst er pizza, jeg har konstant cravings efter pizza med skinke og spagetti, men jeg holder mig på måtten.  Find noget andet sødt at gnaske på i stedet for slik, fx. frugt, bær, nødder, et glas juice Husk frugt også kan gøres lækkert at se på 

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

Camilze skriver:

For mig var det heldigt, at jeg konstant har lyst til noget friskt, og derfor havde lyst til juice og frugt ret ofte. Den værste lyst er pizza, jeg har konstant cravings efter pizza med skinke og spagetti, men jeg holder mig på måtten.  Find noget andet sødt at gnaske på i stedet for slik, fx. frugt, bær, nødder, et glas juice Husk frugt også kan gøres lækkert at se på 

Ja det er bare lige at få skubbet til at vælge det rette valg. Har også spist mandler, men så kan jeg ikke stoppe 

Anmeld Citér

28. december 2015

Sedigfor

Bshizzle skriver:

Frosne vindruer?  Smager det virkelig godt?

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Det tænkte jeg også 

Anmeld Citér

28. december 2015

Camilze

Anonym skriver:

Det tænkte jeg også 

Det smager faktisk riiiigtig godt  

Anmeld Citér

29. december 2015

AMaug16

Har også såååå svært ved at holde mig til det sunde! De første to uger var det ikke et problem, og jeg sagde til mig selv at nu skulle jeg bare spise sundt og lækkert, så jeg kunne holde den nogenlunde slanke linje.  

Det varede så lige indtil kvalmen tog over, og jeg har de sidste to uger kun haft lyst til SALT - og helst noget der absolut ikke er sundt... Jeg er også sulten konstant, og bliver virkelig dårlig hvis jeg ikke spiser når jeg føler behov for det. Så jeg prøver at spise så sundt som jeg nu kan overskue, og ellers tænker jeg at det bliver bedre når kvalmen forhåbentligt aftagere.  

Anmeld Citér

30. december 2015

Bshizzle

Sedigfor skriver:

Ja ... Bare pluk dem af stilken (selvfølgelig dem uden kerner) og smid dem i fryseren... Mmmmmm 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.