Hvem har 3 børn i rap?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. december 2015

SRP

Hejsa

Vi venter vores 3. barn til august. I forvejen har vi en pige fra marts 2013 og en dreng fra maj 2014. Der bliver omkring 3,5 år mellem nr. 1 og 3. Er der andre, som har fået børn med kort afstand, og hvordan er det gået?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2015

Meyer

Profilbillede for Meyer

Ja det har jeg. Jeg har en pige fra 2005 og en fra 2006 og så mindste datteren fra 2008 Der er 3 år og 5 mdr mellem den ældste og den yngste. Hvis du har nogle spørgsmål kan du bare skrive 

Anmeld Citér

28. december 2015

hekran

Vi har fire

Vores ældste var 5, da vi fik den yngste og det er gået ganske glimrende. Det er også hårdt, men det mærker vi ikke i hverdagen. Vores søskende, som alle er ældre, synes, at det er hårdt for os, men vi tænker ikke over det. For os er det hverdag. vores yngste er nu 2 og vi kan mærke, at det bliver nemmere

Anmeld Citér

28. december 2015

MMOGM

Jeg er gravid med nr 3 med termin om 3 uger  og har en søn fra 2012, og en datter fra 2014 i forvejen. Der vil blive 3,4 år mellem nr 1 og 3 

Anmeld Citér

28. december 2015

(august)

vi har dog 3år og 10 mdr fra ældste til yngste, men som en skriver det er hårdt og andre synes det er dobbelt så hårdt for os end vi selv gør. 

Vores yngste er nu 1,5 år og det går klart nemmere nu end det gjorde i starten...hæng i og prøv at nyde det selvom der til tider er tre som græder eller skriger på en gang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.