Bør jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Og hun får det endda i samråd med fagfolk. Slemme os. 

Så I er jo rent faktisk blevet vejledt  

har du snakket med lægen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2015

nielsen80

Anonym skriver:

Ja, det er vi . Jeg gider ikke svare de andre, da de bare går udfra en hel masse. 

Men det er selvfølgelig i samråd med både læge og børneafdelingen på sygehuset da hun er en stor pige og ikke bliver mæt af udelukkende MME. 

Mit spørgsmål var altså ikke en kritik, men en undren. Jeg har altid fået af vide, at grød var enormt hårdt ved maven på babyer under 6 mdr. Derfor tænkte jeg - af ren nysgerrighed - at jeg ville spørge om, hvorfor I gav grød, når nu hun havde fået movicol fra start af. 

bliver faktisk lidt harm over at få lagt ord i min mund, jeg havde på ingen måde, hun er en dårlig mor eller lign i tankerne. Grød og 5 mdr baby som har haft problemer med maven siden fødsel, gav bare ikke mening for mig. Så er det vel ok at spørge? Kunne jo være man blev klogere af det.

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Så I er jo rent faktisk blevet vejledt  

har du snakket med lægen? 

Nej, det har jeg ikke. 

Ville snakke med manden når han kom hjem fordi jeg alligevel ikke har mulighed for frem og tilbage hvis det var. 

Men vi har valgt efter folks svar herinde omkring blødninger at vi ringer til vagtlægen om lidt og rådfører os. Vi har jo været knyttet til børneafdelingen (ikke udelukkende kun pga maven) så mon ikke vi lige skal en tur derind og overnatte  Men alt det bedste for vores pige! 

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Mit spørgsmål var altså ikke en kritik, men en undren. Jeg har altid fået af vide, at grød var enormt hårdt ved maven på babyer under 6 mdr. Derfor tænkte jeg - af ren nysgerrighed - at jeg ville spørge om, hvorfor I gav grød, når nu hun havde fået movicol fra start af. 

bliver faktisk lidt harm over at få lagt ord i min mund, jeg havde på ingen måde, hun er en dårlig mor eller lign i tankerne. Grød og 5 mdr baby som har haft problemer med maven siden fødsel, gav bare ikke mening for mig. Så er det vel ok at spørge? Kunne jo være man blev klogere af det.

Vil bare gøre dig opmærksom på at du har skrevet den besked til mig - og spørg endelig! Hellere det end det de mange andre har gang i 

Anmeld Citér

28. december 2015

Anja82

Anonym skriver:

Ja, det er vi . Jeg gider ikke svare de andre, da de bare går udfra en hel masse. 

Men det er selvfølgelig i samråd med både læge og børneafdelingen på sygehuset da hun er en stor pige og ikke bliver mæt af udelukkende MME. 

Jeg ville kontakte læge eller børneafd for synes ikke det lyder godt med sort afføring.. Hvad med vælling i stedet for grød? For at få mere væske i hende?

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

Anja82 skriver:

Jeg ville kontakte læge eller børneafd for synes ikke det lyder godt med sort afføring.. Hvad med vælling i stedet for grød? For at få mere væske i hende?

Hun får masser af væske  

Vores historie er ret lang med hende og jeg gør hvad jeg er blevet anbefalet af sygehus osv. 

Vælling kan hun ikke lide 

Anmeld Citér

28. december 2015

alenemor42

Hold da op..... alt det fordi man starter på grød før 6 mdr.

.... 

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Hold da op..... alt det fordi man starter på grød før 6 mdr.

.... 

Sådan er nogen mennesker bare. Jeg tager det ikke så tungt. 

Jeg har en ganske velfungerende pige som er 4 år (i næste måned) og hun er sgu ikke død af at starte på grød tidligt 

Anmeld Citér

28. december 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Sådan er nogen mennesker bare. Jeg tager det ikke så tungt. 

Jeg har en ganske velfungerende pige som er 4 år (i næste måned) og hun er sgu ikke død af at starte på grød tidligt 

Præcis... jeg har 3 som alle er startet på grød da de var 4 mdr. .... det var standart i mange år

Og de 2 sidste endda uden at spørge nogle 

Anmeld Citér

28. december 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Præcis... jeg har 3 som alle er startet på grød da de var 4 mdr. .... det var standart i mange år

Og de 2 sidste endda uden at spørge nogle 

Uha, du er slem! 

Vi har været afsted med hende nu. Og lægen kunne ikke umiddelbart sige hvorfor hendes afføring er som den er lige nu. Vi skulle holde øje. 

Udover det fik vi ret meget ros med ud derfra - hun så ganske perfekt ud. Meget glad og ville gerne snakke og pludre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.