Kan man få dobbelt su en enkelt måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
8 svar
3 synes godt om
27. december 2015

Mo9ca

Godaften de damer��

Jeg har et spørgsmål til jer ang. Su. 

Kan man få udbetalt dobbelt su en enkelt måned?

Jeg har indtil videre ikke optaget studielån på min uddannelse, men nu står jeg med en stor udskrivning her i januar måned og så tænkte jeg, om jeg kunne optage studielån for en enkelt udbetaling? Håber der er en der har forstand på det.

Mvh. Moi

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2015

Fremad

Mor8320 skriver:

Godaften de damer��

Jeg har et spørgsmål til jer ang. Su. 

Kan man få udbetalt dobbelt su en enkelt måned?

Jeg har indtil videre ikke optaget studielån på min uddannelse, men nu står jeg med en stor udskrivning her i januar måned og så tænkte jeg, om jeg kunne optage studielån for en enkelt udbetaling? Håber der er en der har forstand på det.

Mvh. Moi

altså du kan godt bare få su lån en enkelt måned ved siden af din su ja....

Anmeld Citér

27. december 2015

Morjanne76

Du kan godt få et su lån. Det er dog et begrænset beløb, du kan låne.

Anmeld Citér

27. december 2015

Mo9ca

sscm skriver:

altså du kan godt bare få su lån en enkelt måned ved siden af din su ja....

Fantastisk Ved du så om det er su kontoret man skal henvende sig til eller et andet sted?

Mvh. Moi

Anmeld Citér

27. december 2015

Fremad

Mor8320 skriver:

Fantastisk Ved du så om det er su kontoret man skal henvende sig til eller et andet sted?

Mvh. Moi

Når du allerede får su mener jeg faktisk at du bare skal ind på MINSU.dk og så gøre det under din låneplan

Anmeld Citér

28. december 2015

alenemor42

Jep under min su på nettet

Anmeld Citér

28. december 2015

sne190810

Hvis det er for januar måned, at du gerne vil oprette SU lån er det for sent. Mener det er senest d. 15 december at du skal godkende næste års låneplan, hvis du skal have lån. 

Udover det, hvis det er første gang du opretter SU-lån, mener jeg det tager lidt mere end bare at godkende låneplan. Men kan ikke helt huske det  

Anmeld Citér

28. december 2015

Steffecph

Det er vidst ikke helt så enkelt. 

Hvis du ikke allerede er godkendt til SU lån til skal du først søge om Su lån. Det kan godt tage et par uger og så udbetaler de kun om torsdagen hos su. 

Min kæreste SU lån er ikke gået igennem endnu, til trods for han søgte første mulige dag. :-) 

Anmeld Citér

28. december 2015

Mo9ca

sscm skriver:

Når du allerede får su mener jeg faktisk at du bare skal ind på MINSU.dk og så gøre det under din låneplan

Tak for det

Knus

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.