Skedelugt efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
12 svar
7 synes godt om
27. december 2015

Anonym trådstarter

Hej alle.. 

Jeg fødte for 22 dage siden og jeg bløder stadig lidt. 

Mig det lugter som virkelig stinker.. selvom når jeg lige har været i bad og det gør jeg hver dag. Det stinker når jeg sætter mig med feks spredte ben eller bar sidder og lige bevæger mig selvom jeg har bukser på. Det er så slemt. Det stinker af sådan noget gammelt menstruation. Er det normalt eller skal jeg søge læge ? Men tænker at jeg ikk kan undersøge når jeg stadig bløder. 

Nogen der kender til problemet ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2015

Putomanen

Jeg ville kontakte lægen, eventuelt til 5 ugers undersøgelsen. Det skal ikke lugte dårligt. Jeg har selv prøvet at mit udflåd lugtede efterfølgende, og der fik jeg bare noget antibiotika/penicillin, og så gik det væk 

Anmeld Citér

27. december 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej alle.. 

Jeg fødte for 22 dage siden og jeg bløder stadig lidt. 

Mig det lugter som virkelig stinker.. selvom når jeg lige har været i bad og det gør jeg hver dag. Det stinker når jeg sætter mig med feks spredte ben eller bar sidder og lige bevæger mig selvom jeg har bukser på. Det er så slemt. Det stinker af sådan noget gammelt menstruation. Er det normalt eller skal jeg søge læge ? Men tænker at jeg ikk kan undersøge når jeg stadig bløder. 

Nogen der kender til problemet ?

Jeg lugtede også virkelig fælt så længe jeg blødte, sådan cirka en måneds tid efter fødslen. Derefter gik det stille og roligt over. 

Anmeld Citér

27. december 2015

Valle81

Jeg synes, at det lyder helt normalt.

Mit blod lugtede også rigtig meget

Jeg vil ikke være nervøs

Anmeld Citér

27. december 2015

alenemor42

Det er meget normalt, det er de sidste rester af gammelt blod i livmoderen.

Men ja klamt er det

Anmeld Citér

27. december 2015

SofiaMik

Det er helt normalt. Sådan lugtede mit også. Du skal jo tænke på, at det er sårvæske, der kommer fra der, hvor moderkagen sad fast.

Jeg hader også bare den lugt. Husk at tage til din 8 ugers undersøgelse, der burde alt være tilbage til normalen og ellers skal der gøres noget.

Anmeld Citér

27. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Jeg lugtede også nærmest råddent så længe jeg blødte.. Det stoppede så snart blødningen stoppede.

Anmeld Citér

27. december 2015

SandraXOXO

Sådan har det været alle tre gange her og alle tre gange var det altså gået væk da der var gået 4 eller 6 uger. Mener lægen forklarede at det er fordi at efter noget tid, er det ikke friskt blod der kommer ud men noget der har været derinde og såret er ved at heale osv. Ikke virkelig lækkert men respekt for kvindekroppen og hvad den kan 

Anmeld Citér

27. december 2015

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Jeg vil vente lidt så. Men kan ikk huske det var sårn med den første nemlig. 

Synes det så en klam lugt og ja sådan råddent. 

Anmeld Citér

27. december 2015

Lilotte87

Jeg fik noget geleagtigt af lægen til at sprøjte op og efter et par dage var lugten væk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.