Kan jeres kærester eller mænd finde på at kommentere negativt på noget som I har gjort eller sagt mens jeres svigerforældre er der??
Det har min kæreste lige gjort og gør det ofte og hver gang bliver jeg så flov og forlegen over at hun skal høre på det. Og denne her gang kommenterede svigermor også med "(mit navn), for fanden". Hun var enig med min kæreste.
Og ja jeg har begået en fejl det ved jeg godt det har jeg ikke brug for at høre. Var ude for at handle med min datter på 4 som stod på løbehjul og min søn på snart 11 mdr. han sad i barnevogn. Min datter havde hue, handsker, vinterjakke og vinterstøvler på og strømpebukser på. Min søn sad med voksipose og dyne over sig, og han havde elefanthue samt en tyk jakke på men ingen handsker. Min svigermor kommentere på det at han ingen handsker havde på. Og var også enig med min kæreste i at det at min datter kun havde strømpebukser på var for lidt.
Min kæreste blev sur og kommenterede på begge dele mens svigermor var der. Gør jeres kæreste/mand også det??
Anmeld
Citér