Kommentere mens svigermor er der.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
7 svar
3 synes godt om
27. december 2015

Anonym trådstarter

Kan jeres kærester eller mænd finde på at kommentere negativt på noget som I har gjort eller sagt mens jeres svigerforældre er der?? 

Det har min kæreste lige gjort og gør det ofte og hver gang bliver jeg så flov og forlegen over at hun skal høre på det. Og denne her gang kommenterede svigermor også med "(mit navn), for fanden". Hun var enig med min kæreste. 

Og ja jeg har begået en fejl det ved jeg godt det har jeg ikke brug for at høre. Var ude for at handle med min datter på 4 som stod på løbehjul og min søn på snart 11 mdr. han sad i barnevogn. Min datter havde hue, handsker, vinterjakke og vinterstøvler på og strømpebukser på. Min søn sad med voksipose og dyne over sig, og han havde elefanthue samt en tyk jakke på men ingen handsker. Min svigermor kommentere på det at han ingen handsker havde på. Og var også enig med min kæreste i at det at min datter kun havde strømpebukser på var for lidt. 

Min kæreste blev sur og kommenterede på begge dele mens svigermor var der. Gør jeres kæreste/mand også det??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Kan jeres kærester eller mænd finde på at kommentere negativt på noget som I har gjort eller sagt mens jeres svigerforældre er der?? 

Det har min kæreste lige gjort og gør det ofte og hver gang bliver jeg så flov og forlegen over at hun skal høre på det. Og denne her gang kommenterede svigermor også med "(mit navn), for fanden". Hun var enig med min kæreste. 

Og ja jeg har begået en fejl det ved jeg godt det har jeg ikke brug for at høre. Var ude for at handle med min datter på 4 som stod på løbehjul og min søn på snart 11 mdr. han sad i barnevogn. Min datter havde hue, handsker, vinterjakke og vinterstøvler på og strømpebukser på. Min søn sad med voksipose og dyne over sig, og han havde elefanthue samt en tyk jakke på men ingen handsker. Min svigermor kommentere på det at han ingen handsker havde på. Og var også enig med min kæreste i at det at min datter kun havde strømpebukser på var for lidt. 

Min kæreste blev sur og kommenterede på begge dele mens svigermor var der. Gør jeres kæreste/mand også det??

Min nuværende kan godt finde på det, men kun fordi vi bor sammen med hans mor...

min eks kunne også godt finde på det, og der blev jeg faktisk sur, for hun var ikke en del af vores forhold. Det var især når det drejede sig om vores søn...

Anmeld Citér

27. december 2015

SofiaMik

Det kunne han godt, men han ville i den grad blive irettesat og ligeså svigermor! Lyder som om, at du skal sætte dem på plads. Det er da ikke specielt koldt i dag?  Med mindre du bor i Nordjylland. Men du har taget et valg, som ikke lyder så tosset i mine ører og stå dog ved det! Lad dem ikke underminere dig! 

Anmeld Citér

27. december 2015

Sedigfor

Havde bet pænt svigermor om at blande sig udenom og så snakke med kæresten når man var selv. 

Har det sådan lidt, det er forældrene der bestemmer hvad ens børn skal ha på. Hun kunne have spurgt dig om det ikke var for lidt eller koldt, istedet for at komme med en kommentar. 

Anmeld Citér

27. december 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Hverken min mand eller jeg tager hensyn til om andre hører os, altså syntes jeg at han opfører sig ringe får det at vide på stedet, og omvendt. Dog er der ingen der skal blande sig i vores samtaler. Forstået på den måde at min mand ikke fredet sammen med sin familie og jeg ikke er med min

Anmeld Citér

27. december 2015

Augustmama

Min datter på 3 år render da også rundt i strømpebukser og vinterjakke.  

Og uden handsker (hun hader handsker hun kan ikke lege med dem på, hverken tykke eller tynde) 

Anmeld Citér

27. december 2015

modesty

Anonym skriver:

Herhjemme er det mest mig der falder i fælden med at kritisere manden mens min mor og far er tilstede. Det er en slem ting at gøre og jeg er opmærksom på ikke at gøre det. Men en sjælden gang imellem når overskuddet er brugt op, sker det alligevel. 

Anmeld Citér

28. december 2015

Camilze

SofiaMik skriver:

Det kunne han godt, men han ville i den grad blive irettesat og ligeså svigermor! Lyder som om, at du skal sætte dem på plads. Det er da ikke specielt koldt i dag?  Med mindre du bor i Nordjylland. Men du har taget et valg, som ikke lyder så tosset i mine ører og stå dog ved det! Lad dem ikke underminere dig! 

Der har nu ikke været synderligt koldt i Nordjylland 

Jeg synes, at han lige skal slappe af, og det samme skal din svigermor. Jeg synes, du havde gjort det helt fint, der er jo alligevel 7-12 grader her i december måned.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.