Ked af at du har mistet, og tillykke med graviditeten. Som udgangspunkt tror jeg ikke en læge vil henvise en til scanninger og blodprøver " bare" fordi man har mistet. Det gøres ved risiko for graviditet udenfor livmoderen, mistanke om ny abort eller usikkerhed omkring termin.
du kan købe dig til private scanninger i de fleste byer efterhånden, de tidlige scanninger koster 300-500 kr. De kan selvfølgelig give dig en sikkerhed for at alting er som det skal være lige i det øjeblik, men der er ikke meget man kan gøre for t forhindre en abort medmindre man har et kendt medicinsk problem, som er skyld i aborten.
peøv at nyd din graviditet og læg bekymringerne væk. Jeg ved godt det er svært har selv mistet, men har nu fået en lille guldklump. Glæd dig over at hver dag der går, så er du tættere på målet. Jeg begyndte personligt at slappe mere af efter nf, men først helt da jeg begyndte at mærke liv. Scanningerne kan give et lidt tryghed, men det kan jo gå galt lige efter, så lov evt dig selv at du må få lavet en eller to evt. Bestil tid allerede nu, og prøv a bruge energien på at glæde dig over hver dag der går.
held og lykke
Anmeld
Citér